Friday, May 22, 2015

Incoco naljepnice za nokte- Novo u HR!

Nova generacija lakova za nokte u naljepnicama stigla je u lijepu našu! Naravno da sam dobila priliku isporobati je među prvima i posebno sam sretna kada se radi o takvom novitetu. Sve što želite znati o tvrtki koja nam je donijela ovo u Hrvatsku, možete pogledati na Facebook stranici: Incoco Hrvatska

Dakle, radi se o običnom laku za nokte u naljepnicama (nije plastična naljepnica!), jednostavan za nanošenje, bez sušenja, traje 10- 14 dana i skida se običnim acetonom. Proizvedeno u SAD-u i bez štetnih tvari. Ne oštećuje nokte, ne suši se u UV lampi... Vrlo jednostavno!

Ja sam izabrala nešto što mi je odmah upalo u oko kao drugačije od ostalih, a još su i šljokice unutra! Dizajn mi je preeeeeedivan! :D


U setu se dobiva 2 reda po 8 veličina što je sasvim dovoljno za:
- 1 manikuru ako imate duge nokte+ ostati će vam za pojedinačne nokte
- ili 2 manikure ako imate kratke nokte kao ja+ ostati će vam za pojedinačne nokte


Za početak sam nokte očistila od prethodnog laka, prašine, masnoće, skratila nokte do željene dužine i oblikovala ih, odrezala i pogurala kožicu... Ukratko napravila sam kompletnu manikuru.


Zatim sam izmjerila veličine trakica koje će mi trebati te sam svoje izrezala na pola s obzirom da su mi kratki nokti, no ako imate malo dulje nokte NEMOJTE ih rezati jer će vam faliti dio. Ovo je neobavezan korak!


Zatim sam odlijepila gornju prozirnu folijicu, te donji kartončić, te sam nalijepila naljepnicu na nokat. Zanimljivo je kako se ove naljepnice mogu lagano odlijepiti ukoliko ste pogriješili, te se mogu zalijepiti na novo. Važno je da se ove naljepnice lijepe isključivo pomoću topline prstiju, tako da se pobrinite da vam ruke budu tople. 


Rubovi koji vam ostanu viška također pritisnite prstima za dole, te mekanom turpijom ili polirnim blokom uklonite taj višak na način da lagano povlačite turpiju/ polirni blok od gore prema dolje. Zapamtite da je to obavezan smjer!! 


Za kraj prođite sve prste i još malo ih pritisnite i zagrijte.. iiiii........ ta- daaaam! Vaši nokti su besprijekorni u svega par minuta, nije potrebno puno znanja i alata. Tko želi (preporučam!) može staviti obični prozirni top coat ili (tko ima kao ja) sjaj od trajnog laka za još duže trajanje.

Ove naljepnice bi trebale trajati do 14 dana baš poput trajnog laka i to same po sebi. Ja sam ih tek stavila tako da ću se javiti za 2 tjedna kakvi su nokti, ali moram priznati da mi je frendica imala 3 tjedna na rukama kada se počeo skidati!






Ostala sam iznenađena koliko ću još ovakvih manikura moći napraviti!! :D (napomena- imam kratke nokte, za duže će trebati malo više)


Cijene su iduće: 

Jednobojni 89kn
Glitter 99kn
Design 119kn
French 119kn
French glitter 129kn
Glitter design 129kn
Jednobojni noge 89kn
Design/ glitter noge 119kn

U ponudi imate brdooo jednobojnih naljepnica, šljokastih, s dizajnom.. Naručiti ih možete na Incoco Hrvatska.


NADOPUNA:

Bila sam okupirana obavezama i tako je prošlo 2 tjedna od kad sam napravila ovu manikuru. Slika dokazuje da nokti nisu skoro niti taknuti nakon 14 dana!! Super zadovoljna! :D


Kako vam se čini? Hoćete li probati ove naljepnice? :)

4 comments:

  1. Baš fora! Nikada nisam koristila ove naljepnice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..jer su tek nedavno stigle kod nas :D

      Delete
  2. ajme predivnooo! Ja jako loše lakiram nokte (užasno sam smotana) tak da bi ovo bilo savršeno za mene :D Još ako traje tak dugo... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trajeee! Naravno, ovisi tko kopa po vrtu i riba sudje, a tko doma ljencari.. ali dovoljno je da stavis jedan dobar sjaj preko i trajati ce. Ima cak essence onaj neki dobar gel-lak sjaj. ;)

      Delete