Monday, May 11, 2015

Avon Aftersun Aloe Ice gel

Pozdrav drage moje! Donosim vam jedan divan proizvod vrijedan kupnje! Radi se o novitetu u Avonu, a to je Aloe Ice gel za poslije sunčanja.


Avon je prijašnjih godina uvijek imao u ponudi nekakve losione u spreju za osvježavanje kože poslije sunčanja, te jedan maslac koji je bio fantastičan ali ga trenutno ne vidim u prodaji. Međutim ove godine su izbacili taj novitet od gela i svaka im čast na tome! Avon o ovog gelu ukratko kaže kako u trenu osvježava i umiruje kožu, hidratizira, te produljuje trajanje preplanulog tena, ne ostavlja ljepljiv trag. Glavni sastojak je naravno aloe vera, svima nam dobro poznata kao i svi njeni blagotvorni učinci.


Nemam puno slika ovog proizvoda jer je sasvim jednostavno plavo- tirkizno pakiranje. Tuba je plastična, mekana, količine 150ml što smatram da je zbilja puno jer gel je vodenkaste teksture i zbilja ga je malo potrebno, sporo se troši. Za ovaj gel ćete u ovoj kampanji izdvojiti 29kn (uz kupnju bilo kojeg proizvoda iz kataloga), što također smatram super ponudom jer će u narednim kampanjama sigurno biti koju kunu skuplji. Za usporedbu ću vam reći da sam do sad (tu i tamo) kupovala Čupko aloe vera gel koji je koštao oko 20-ak kn za količinu od 75ml.


Dakle, već sam rekla da se radi o laganom, prozračnom gelu, vodenkaste teksture, ali nisam napomenula da je tirkizne boje! :D Boja će biti prefora djeci ponajviše.. Unatoč boji, on ne pušta tragove, tj potpuno je proziran na koži. Jednom kad se stavi na kožu trenutno ju ohladi ali nema "ice" (ledeni) efekt, odnosno nije da će vas hladiti poput mentola, ali definitivno umiruje kožu. Kada se posuši, na koži ne ostavlja ljepljiv trag već svilenkasto glatku kožu.

Ovaj gel je namijenjen za mazanje nakon sunčanja kako bi se koža hidratizirala i osvježila. Definitivno smatram da ga ljeti treba imati u kući kao prva pomoć nakon opeklina!!! Ja se uglavnom pazim sunca i nastojim ne izgoriti, ali svejedno ga uvijek imam u kući i to ga držim u frižideru jer nema mi boljeg spasa za iziritiranu kožu od hladnog gela.


No, ovaj gel nisam do sada koristila nakon sunčanja jer sunce nam je tek krenulo pržiti kao i samo sunčanje i izležavanje na plaži. Ja sam ga koritila nakon depilacije. E sad, tu je moje oduševljenje! Nebitno koji dio tijela depilirali, kojom metodom, ovaj gel je spas! Ja sam koristila i vosak i šećer- vjerujte mi, drugo jutro bilo je svega par sitnih točkica crvenila! Zbilja sam ostala oduševljena jer niti jedan proizvod do sada mi nije ovako brzo riješio crvenilo.

Gel ima široku primjenu- ne zaboravite da ljeti haraju komarci i oni užasni ubodi koji svrbe, tu su i opekline od pegle, kuhanja i sl, opekline od sunca koje sam navela, kao i nakon depilacije, iritacije nakon brijanja, bilo kakve male alergije i crvenilo po koži, itd.. Sigurna sam da se oko toga neću morati brinuti ove sezone uz ovako umirujući gel. ;)

Kako se vama čini? Tko ga je uspio probati već u prvom tjednu prodaje? :)

No comments:

Post a Comment