Wednesday, April 29, 2015

BioBaza gel za čišćenje i fluid (peršin i borašina)

Kao što znate, ove godine sam bila na Beauty Blog Day-u, no nisam pisala osvrte na cjelokupan dan i proizvode koje sam dobila. Jedni od proizvoda koje su dobile sve beauty blogerice su BioBaza gel za čišćenje lica i fluid. Cijela linija je napravljena na bazi peršina i boražine. Ovo je ujedno tek stiglo na police naših Dm trgovina. Također moram napomenuti kako se radi o 100% prirodnom sastavu (peršin iz kontroliranog organskog uzgoja)- tako barem navode..


Da ne duljim puno, imam još puno toga za reći..

Pakiranja su fora. Kutijicu ćete shvatiti preko slike kako se otvara što jest drugačije i posebnije naspram drugih, ali i tako ide u smeće (barem meni ništa ne znači). Ambalaža je jednostavna, gel je u plastičnoj bočici količine 200ml s pumpicom, dok je fluid katastrofalno pakiran, točnije nalazi se u staklenoj bočici što je oke, ali taj mali raspršivač kroz koji jedva nešto malo štrca van- po meni totalni fail! Količina mu je 100ml.



Gel za umivanje- gel svilenkaste, prozračne teksture s jedinstvenim kompleksom: ekstraktom sjemenki peršina, uljem boražine i vitaminom E nježno uklanja nečistoće, smanjuje pore, zaglađuje kožu. Zahvaljujući uljima ružmarina i lavande sprječava isušivanje, tonificira i ostavlja kožu baršunasto mekom, idealan za sve tipove kože. Uporaba: nanijeti na vlažnu kožu lica, zapjeniti i isprati. 



Fluid- Ovaj fluid trenutačno se upija, učvršćuje kožu i ujednačava ten. Kompleks ekstrakta sjemenki peršina uz ulje boražine i vitaminom E smanjuje pigmentaciju i štiti kožu od prijevremenog starenja. Hranjivo ulje badema i karite maslac osiguravaju dodatnu, prirodnu vlagu te čine kožu mekom i elastičnom. Idealan za osjetljivu, dehidriranu kožu. Uporaba: nanijeti ujutro i navečer na čistu kožu lica i vrata.


E sad kreće moja priča.. Dakle, par dana nakon što sam se vratila kući sa silnim proizvodima, bila sam presretna što ću probati ova dva. Oduševila me riječ antioksidativno u kombinmaciji s prirodno! Međutim, odmah sam bila luda kad sam čula to famozno: "Idealno za sve tipove kože". Zbilja??? Dakle, samo jedan mali mali mali postotak kozmetike može biti namijenjen svim tipovima kože (kao što je to npr hidratantna kremica, itd..). Svaki tip kože je specifičan i svaki ima svoje potrebe.. Nemojte ih miješati!

Moja mama je prva isprobala ove proizvode i poludila je kad je vidjela šta joj se desilo sa licem kroz par sati! Odmah je prestala koristiti oba proizvoda, isprala lice i krenula spašavat stvar..

Kratko vrijeme nakon toga sam si mislila da je stvar u maminoj koži, osjetljivija je.. Međutim onda sam ja krenula ispobavati ovu liniju. Bože me sačuvaj toga dana! :( Gel sam po sebi je lagan i ne skida baš šminku. Nekako kao da mi je očisti kožu kako treba, imam osjećaj da moram posegnuti za još nečime, ali sve u svemu oke je za lagano jutarnje umivanje. Ali fluid... nemam riječi kojom bi opisala! Od prve primjene me koža toliko pekla po obrazima i crvenila se!!! Zatezala me jako i imala sam osjećaj da bi se zalila kantom ledene vode! Nakon dva-tri dana počeli su prištići- imate na izbor od sitnih, potkožnih, dubinskih upaljenih,.. Odmah sam prestala koristiti ove proizvode! Dan-dva kasnije, suhoća, zatezanje, ljuštenje kože..

Da ne bi bilo da izmišljam, slike su tu. Ovo je slikano mobitelom sinoć, otprilike 5. dan nakon prestanka korištenja. Sve te dane nisam mogla dirati lice jer je bilo iziritirano, crveno, zatezalo, suho, puno prištića i još se mastilo. Uživo izgleda još gore, sreća pa se dio već povukao i dio kože sam skinula pod tušem.. Koža mi se perutala i skidala u sloju kao da mjesec dana nisam skidala prljavštinu sa sebe!




Sada sam jedva napravila neki blagi piling da skinem svu tu kožu s kože doslovce i svakih par sati mažem Balea aqua serum jer mi on trenutno savršeno pomaže. Koža me po vratu i dalje svrbi, odnosno na prijelazu vrata i obraza, te brada. Moram napomenuti da jesam alergičar, ali ne na ovakve tvari. A i da se to desi tolikom broju cura,.. mislim da nije do mene i mame..

Onda sam krenula čitati druge blogove, komentare drugih blogerica.. Mišljenja su podijeljena. Neke su rekle da im je gel super, a fluid izbacuje kao i meni, neke kažu suprotno. Skoro sve su dobile ovakve simptome, ajmo ih tako nazvati, bilo od jednog ili od drugog proizvoda (jače ili slabije). Par cura je reklo da namjerava dati drugu šansu ovim proizvodima bez obzira što im je bilo. Ja ove proizvode ne mislim više koristiti, definitivno nije vrijedno kockati svoju kožu ponovno.

Za ovakvo nešto bi trebalo izdvojiti oko 80-ak kuna.. Radije kupite nešto drugo od BioBaze jer imaju drugih super proizvoda..

Nakon ovoga mogu samo reći- NE KUPUJTE!!!

14 comments:

  1. Uh što ti je ovo napravilo :/ Mene je sad strah ovo početi koristiti jer inače imam reaktivnu kožu u vidu prištića :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svim curama koje su ih dobile na bb dayu kazem da sve vrijedi probati..svaka koza drugacije reagira..ali da budu spremne i na ovako nesto -.-

      Delete
  2. Ja sam alergična na peršin pa sam ih odmah proslijedila dalje, a očito si i ti na nešto unutra baš jako reagirala. Nadam se da će ti se koža brzo smiriti, ovo ne izgleda niti malo ugodno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A cuj, znas kolike blogerice komentiraju da im je isto doslo..tako da mislim da ovaj put nije to mene..jer se ponavlja kod dosta njih :/ aa vec je bolje, balea mi je super! :D

      Delete
  3. Ajme ovo izgleda užas. Jako mi se sviđalo na prvi pogled,kad sam vidjela kako izgledaju i činili su se super. Sad nikako ne bih isprobala jer je uništilo tvoje lice. Biobaza ima i super proizvoda,ali ovo je nešto što ću zaobići :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponavljam, ne reagira koza svakome isto..vrijedi probati, mozda ti bude super..samo kazem da znas da se jos par blogerica pozalilo da im je ucinilo isto kao meni..nikad neznas..

      Delete
  4. Ja sam se također veselila ovim proizvodima :D Počela sam s oprezom koristiti gel i fluid. Od fluid mi je izbilo nekoliko čvimbi, bar mislim da je od njega jer kad sam ga prestala koristiti lice se vratilo u normalu. Gel mi je ok za umivanje, ne za skidanje make upa i za sad mi nije izazvao nikakav nered na licu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To se ponasa kako je njega volja ocito :P

      Delete
  5. Ja sam isto prestala s korištenjem, jer mi se celo pocelo perutati i izbili su mi ogromni prištevi na obrazima i oko usana, groznoo.. Ali to mi samo od fluida, gel mi je čist ok za umivanje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se takoder cini da je bas od fluida jer cim sam ga stavila na lice me peklo i svrbilo i zatezalo itd..katastrofa..medutim, ne zelim se igrati, bolje prestati oba dvoje koristiti i rijeseno..odmor za kozu! :)

      Delete
  6. Veruješ li da me je lice zabolelo kad sam videla fotke :/ Onak'- wtf!?
    Prežao mi je, za brend poput Biobaze ovo neće biti dobra povratna informacija, ali će za nas ostale biti korisna jer je dosta blogerica imalo iskustvo slično tvom.
    Nadam se da ćeš se brzo oporaviti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, puno cura je imalo iste reakcije. Nazalost, nikako nije dobro za biobazu, cak se lagano bojim da ce biti i ljuti zbog ovog jer svi zivi citaju..ali hej, rekla sam da ne volim pisati lose recenzije, a bolje je za njih da povuku iz prodaje, provjere i promjene sastav, nek malo prouce sve to skupa.. koza je bolje, balea aqua serum spasava stvar, hvala! :)

      Delete
  7. Ajme, što ti je napravilo :O :/
    Ja spadam u skupinu kojoj je gel katastrofalan, isušio mi je kožu na mjestima gdje je inače bila masna, a fluid mi je odličan i nekim čudom mi nije izazvao prištiće. No, ukoliko se ipak dogodi, prestajem i s njim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, podijeljena su misljenja. Neke isusi gel, drugima je dobar, pa nekima fluid napravi ovo sto i meni, ili sto ti kazes fluid super.. nije svaka koza ista, svatko drugacije reagira, ali ovo je zbilja cudno jako.. :/

      Delete