Wednesday, April 1, 2015

Balea Aqua serum (vs. Avon Aqua Youth)

"Koža mi je žedna!"- to je upravo što sam samoj sebi govorila pred ogledalom, svaki dan, već ne znam koliko vremena! Preko zime sam koristila nešto masnije kreme, međutim ono što mi silno fali jest vlaga, hidratacija. Moj tip kože je mješovit, sklon proširenim porama, tu i tamo prištićima, mašćenju T-zone, ali cijelo lice svakih par dana dolazi u fazu ljuskanja kože ukoliko ne napravim kvalitetan piling 1 tjedno i svaki dan mažem kremama. 


Do sada sam koristila Avon Aqua Youth losion za lice i bio mi je dobar, ali sada sam jednostavno shvatila da mi nije više dovoljan i da mi treba nešto više hidratacije. Tako sam otkrila ovaj Aqua serum od Belea kozmetike. Točnije, blogokolegice su krive za njegovu kupnju jer nema takve koja nije napisala recenziju o ovom proizvodu! :D


Serum dolazi u plastičnoj tubici s pumpicom. Količina mu je 30ml, a cijena 25kn i može se pronaći jedino u DM-u. Ovo je i više nego povoljno! Tubica radi na sistemu potiskivanja dna prema gore (ako me razumijete) tako da se ne morate bojati da će vam proizvod ostati po dnu prije bacanja i kupnje novog. 


Dovoljna je jedna do dvije pumpice za cijelo lice. Serum je vrlo lagan, brzo se upija i definitivno ne masti kožu, a fino ju osvježi. Prozirno bijele boje je, vodenkast, bez posebnog mirisa. Koristim ga ujutro, navečer i prije šminkanja. Već nakon par dana primjene primijetila sam da mi je koža jako mekana i ne stvaraju mi se suhi dijelovi na licu.


Šapice moje mace su se morale ugurati u kadar, bez toga ne može jel? :D 

Razlika između ova dva proizvoda u samom pakiranju nije velika. Radi se o plastici- nešto težoj i čvršćoj kod Avona, te nešto lakšoj ali opet čvrstoj kod Balee. U cijeni je veća razlika. Za Avon ćete izdvojiti najčešće oko 70-ak kn (osim ako je neka akcija) i nije stalno u prodaji (moguće da je trenutno čak ni nema), dok ćete za Baleu izdvojiti svega 25kn. To je zaista izvrsno! Najveća razlika je ipak u samoj funkciji losiona i seruma. Naravno da kad se kaže "losion" da se misli na nešto prozračno i lagano, a dok se kaže "serum" se misli na nešto intenzivnije. Obje kremice su vrlo lagane i brzo se upijaju u kožu, međutim sada vidim da mi Avon ne pruža dovoljno hidratacije kao što mi to radi Balea. Ovaj put je Balea daleko nadmašila moja očekivanja, ali i ovu borbu! :D


Balea serum je za čistih +5 i definitivno preporučam kupovinu! Samnom će se složiti apsolutno sve blogokolegice! Kakva su vaša iskustva? :D 

2 comments:

  1. avonov nisam probala ali balein je super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma iskreno onda ga niti ne trebas probat jer ovaj daje puno vise hidratacije.

      Delete