Thursday, April 9, 2015

Avon Ideal Flawless korektori

Novitet iz Avona su ovaj put korektori! Bila sam jako jako zainteresirana za njih, no odmah ću reći: Nemoj puno očekivati i nećeš biti razočaran..


Avon kaže: "Koncentrirana formula se lako stapa s kožom, te učinkovito prekriva podočnjake i druge nesavršenosti tijekom cijelog dana."


Korektori su lijepo pakirani, u crne okrugle kutijice od čvrste plastike. To je plus. Međutim ne sadrže ogledalo, a baš sam se ponadala da će biti praktično unutra. Nije to velika zamjerka, ja se i tako šminkam pred velikim ogledalom, ali u ovakva pakiranja je pametno i usput staviti ogledalce. 

Količina je 1,4ml. Cijena u aktualnom katalogu je 36kn, također i u idućem.


Prstiće sam uronila u korektore prije fotkanja, sram me bilo :(


Na donjim slikama možete vidjeti dvije nijanse koje Avon ima u ponudi. Lijevo svjetlija nijansa- Fair , desno tamnija nijansa- Medium.


Što se tiče teksture, ovo su korektori u kremi. Dakle nisu suhi i gusti kao standardni korektori u sticku. Ovi korektori se tope pod toplinom prstiju i pretvaraju u kremu. Pod prstima se osjeti kao da su lagano uljni, međutim kad se razmažu su suhi. Jasnije će vam biti ako si zamislite kako djeluje suho ulje na kožu- zapravo je ulje, ali ne ostavlja mastan trag već suhi. Prekrivanje ćete vidjeti na donjoj slici.


Avon uvijek zezne s nijansama, pa mi ni ovaj put ne paše ni jedna boja. Totalno ih neću koristiti jer mi obje boje prenaglase i podočnjake i druge dijelove koje prekrivam. Ista greška mi se desila s Clear Skin toniranom kremom sa salicilnom kiselinom. Imali su identične boje ovima, točnije niti jedna mi nije bila dobra. Njih sam unatoč tome zadržala jer su bile dobre, ali korektore mi se neda miješati. Niti tonirane kreme mi se neda miješati, a kamoli korektore. To mi je totalni minus.. :(

Ako netko traži ultra svijetli korektor, onda neka slobodno pikne ovog jer je zbilja svijetli..



Ostalo nam je još samo prekrivanje. Na donjim slikama možete vidjeti: lijeva polovica lica svjetlija nijansa- Fair , desna polovica lica tamnija nijansa- Medium. Samo ovaj put sam ga stavila preko cijelog lica kako bi se vidio korektor, koliko prekriva, te nijanse.

Kao što sam rekla, ne paše mi niti jedna nijansa konkretno. Uživo se vidi drastična razlika (svjetlija nijansa je blijeda ko smrt). Jest da ako puder ide preko da se neće primijetiti, ali samostalno ga ne mogu nositi. Prekrivanje im je srednje, čak i oke rekla bih. Jako naglašavaju suhe dijelove, a to je nešto što najviše mrzim kod korektora i pudera. S time imam velikih problema i naravno, ovaj korektor nije prošao test. Čelo mi je bilo grozno i čak mi se čini da i malo isušuje dodatno zbog te kremasto- suhe teksture. I ne, nije da traju cijeli dan, brišu mi se s lica jednostavno, tj ovaj predio podočnjaka nestane u samo jednom potezu pri popravku maskare ili sl.





Zaključak: Korektori su li-la, ne bi ih preporučila. Mislim da postoje daleko boji korektori u istom cjenovnom rangu. Tekstura jest drugačija, ali opet nisam oduševljena niti izborom nijansi niti to što naglašava suhe djelove. Prekrivanje je dobro, ali nedovoljno da bi zavoljela ovaj proizvod. Naravno, nije svaka koža ista, nisu svačije potrebe iste. Možda se baš nađe netko kome će ovaj korektor biti super, ali ja nisam zadovoljna.

Kako se vama čini, jel netko probao? :)

3 comments:

  1. Jaooo sreća moja pa pogledah kod tebe recenziju,jer sam imala namjeru da ga naručim...ako kod tebe ne prekriva podočnjake,kako li će tek kod mene prekrivati ljubičastk-plave podočnjake...još se uvlači u borice,koliko vidim na fotografijama..šteta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i ja jake podocnjake ne brini. Znam kakve su muke. Blago curama koje ih nemaju pa im svaki korektor skoro bude dobar. Za sve ostalo- tu smo mi! :D hahaha ugl ja ti preporucam da usparas tih 40kn i kupis neki drugi..

      Delete
  2. Šteta što ti ne odgovara, meni je baš super. Kada se šminkam svaki dan i neda mi se sada nešto previše raditi, obično ga stavim u kut oka da u isto vrijeme malo posvijetli i prekrije koliko može (koristim nijansu fair). Istina da nije nešto postojan i pigmentiran, ali meni je za neke varijante za svaki dan dobar. :)

    ReplyDelete