Saturday, March 7, 2015

New in (Nivea, Balea, MY body, L'oreal, Ulola, Avon, Ardell..)

Drage moje, mogle ste primijetiti kako nikada ne pišem New in postove, točnije ovo je prvi ovakvog tipa. Razlog tome je što najčešće ne kupujem na veliko, već kupim jednu po jednu stvar kako imam novaca i kako mi treba. Također kad kupim nešto novo to samo uslikam i objavim na fejsu ili napišem recenziju nakon nekog vremena bez da posebno najavljujem kako je to New in. Međutim, ovaj put su uslijedili neki popusti na kozmetiku, pa se zalomilo malo više toga.

Počevši od DM-a koji je ima mogućnost zamjene 50 bodova sa kartice za -30% na kozmetiku. Tu sam kupila maramice za skidanje šminke od Nivee. Njih obožavam! I uvijek kupujem dupla pakiranja jer su jeftinije. One su općenito bile na popustu, koštale su me svega 19kn, a inače im je cijena oko 25kn.


Dalje je došao na red Balea Aqua serum za čiju su kupovinu krive druge blogerice. Čula sam puno lijepih riječi o ovom serumu pa vrijedi probati. Uskoro recenzija kad ga malo isprobam. Ja sam ga platila oko 17kn, inače je 25kn.


Sljedeće sam otišla u Bipu gdje me isto čekalo -30% na dekorativnu kozmetiku + rođendanskih -15% koji me čekaju već više od pola godine. Savršeno se poklopilo! Kupila sam obavezno My body piling za tijelo. Obožavam sve 3 vrste: mentol, lavanda i magnolia. Svi divno mirišu i ovaj piling mi je najbolji za tijelo i nebih ga mijenjala ni za koji na svijetu!! Koštao me 20kn, tj i manje. Inače dođe oko 28kn u ovakvom pakiranju ili oko 25kn u plastičnom pakiranju. Sada je bio na popustu, pa još jedan popust, pa dođe malo za niš!


Drugi proizvod za čiju kupovinu su krive blogerice, a to je My body SOS maslac za tijelo. Isto sam čula pohvale o njemu, pa ću i njega isprobati. Probala sam ga za sad na ruci i pušta kožu mekanu kao bebinu, ali suhom, tj. ne pušta mastan trag već se u potpunosti upija. Uskoro o njemu recenzija. Cijena mu je 27kn, ja sam ga platila malo manje.


Jedina dekorativna kozmetika koju sam zapravo kupila je L'oreal primer. Hvale i njega puno, a jako me zanima pošto obećava matiranje kože, a i silikonski je što me odmah privuklo. Inače mu je cijena 80kn za 35ml, a ja sam ga platila skoro u pola cijene sa svih zbrojenim popustima.


Sasvim slučajno sam u Bipi ulovila Ulola maslac za tijelo u pola cijene. Inače je cijena oko 65kn, a ja sam ga platila oko 30kn. Super slučajni ulov! Probala sam drugu vrstu njihovog maslaca i sviđao mi se, nadam se da će mi i ovaj biti jednako dobar.


Svega dva-tri proizvoda iz Avona. Nešto novo i nešto što želim probati. Radi se o novim korektorima (2 nijanse) i njih ću uskoro recenzirati, a drugi proizvod je gel za intimnu njegu.


Zadnje što sam kupila su Ardell trepavice. 3 modela koje sam već isprobala pa ponovno naručila, te 2 nova modela. Sutra ide recenzija o njima pa neću puno govoriti..


I to bi bilo sve! Slobodno pišite o čemu želite prvo čitati! :)

6 comments:

  1. Veslim se Avon korektorima recenziji, sva sam luda za korektorima hahha :D
    Iskreno nisam puno čula o L'oreal bazi, ali me zanimaju tvoji dojmovi isto
    Za kraj, Balea serum je za mene pravi hit, obožavam ga nadam se daće se i tebi svidjeti! :D

    posjeti moj blog:candymakeupgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo bas sam sinoc stavila Balea serum i ujutro mi je koza bila zbilja mekana kao bebina. Necu suditi prema jednom koristenju, ali mislim da cemo se sprijateljiti! :D Sto se tice korektora, njih trebam pofotkat pa probat, a primer cu isto danas probat i mislim jako pozitivno, ima da bude dobar :D

      Delete
  2. Odličan ulov, stvarno si maksimalno iskoristila popuste. Nivea maramice i ja obožavam. :D
    Jako me zanima ovaj L'Oreal primer, pa kad ga isprobaš obavezno javi dojmove. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maramice su mi zakon i koristim ih, sto bi rekli od glave to pete, za skidanje sminke, brisanje ruku, zmazano nesto, osvjezit se..ma sve! A primer i mene najvise zanima, danas cu ga probati prvi puta. :)

      Delete
  3. Ajme koliko ardell trepavica <3
    Jedva čekam recenzije! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, ja bi ih jos! :D Danas tokom dana ide recenzija, ali i iznenadjenje pa svrati ponovno na blog! :D

      Delete