Wednesday, March 4, 2015

Batiste šampon za suho pranje kose

Danas ću vam predstaviti jedan proizvod koji nije toliko nov. Naime, koristim ga otprilike već 5mj. Sjetit ćete se kako je 5 dobitnica imalo priliku isprobati upravo ovaj proizvod povodom nagradne igre u 10.mj 2014. Radi se o Batiste šamponu za suho pranje kose.


Općenito nisam ljubitelj šampona za suho pranje jer jednostavno smatram da kad mi je kosa masna ili ću je oprati pod svaku cijenu ili ako ne stignem nikako onda definitivno ide u punđu. Taj osjećaj stavljanja nečega na tjeme mi je bio nepojmljiv i imala sam osjećaj da će se vidjeti da mi je poput peruti na toj masnoj kosi. Međutim, slučaj s Batiste šamponom za suho pranje je bio potpuno drugačiji!


Ja sam dobila na testiranje Strenght & Shine šampon iako ima više vrsta. Ovaj je obogačen L- Argininom, prirodnom, esencijalnom aminokiselinom koja revitalizira oštećene vrhove, a masnoj kosi vraća sjaj i čvrstoću. 



Ovaj šampon dolazi u pakiranju od 200ml s raspršivačem identičnim kao i lak za kosu. Vrlo je jednostavan za primjenu. Potrebno ga je prije upotrebe dobro protresti i zatim u djelovima nasprejati po kosi, kosu protrljati prstima, te ju počešljati. Lagan je, uopće se niti ne primijeti na kosi, ali razlika prije i poslije je itekako primjetna! Predivan je i volumen!

Na slici lijevo možete vidjeti moju masnu kosu, a desno opranu s Batiste šamponom za suho pranje!  

 


Ono što me oduševilo je pudersti miris koji traje satima, ali doslovno satima! Ako koristim ovaj šampon onda parfem mogu slobodno zaboraviti. Zaista predivno!


Ovo je ujedno prvi proizvod koji sam isprobala od Batiste kozmetike. Naravno, po meni ovo nije proizvod za svakodnevnu uporabu, međutim ovo je proizvod koji svaka žena treba imati kod kuće kako bi u svakom trenutku mogla izaći van uredne kose. Ne kažem čiste, ali uredne kose da. Isplati se imati ovu "prvu pomoć"! 

Konačnim rezultatom sam itekako zadovoljna i definitivno preporučam kupovinu istog! Cijena mu je 34,90kn i možete ga pronaći u DM-u.


Kakvi su vaši dojmovi o ovom proizvodu? :)

No comments:

Post a Comment