Wednesday, February 25, 2015

MakeUp Geek pigmenti

Bok drage moje, stiže nam i drugi dio s MakeUp Geek kupovine. Prvi dio o sjenilima možete pogledati ovdje ukoliko već niste. Više- manje sam sve napisala tamo o samoj kupovini, tako da ću vam ovaj put nešto kraće predstaviti pigmente koje sam kupila. Ukupno ih je 4.


Sama pakiranja su uglavnom vrlo praktična, osim jednog. Svi se pigmenti nalaze u ovakvim malim plastičnim kutijicama s matt poklopcem. Unutra imaju plastiku s otvorom kako bi spriječili rasipanje i prekomjerno korištenje, osim tog jednog. Neznam ni iskreno zašto je on poseban i bez tog poklopčića, ali zbog toga je jako nepraktičan, jako se trusi, packa, itd. Poklopčić s otvorom zbilja puno znači, a moguće ga je i skinuti. Količina im je 1,4 grama. Cijena im je 6,99 dolara što je oko 50-ak kn. Kod nas jako puno običnih sjenila košta toliko, a pigmentiranost ima je na nuli tako da je ovo super cijena s obzirom na kvalitetu.


Što se tiče tih 4 nijansi, odabrala sam za prvu ruku Utopia, Bewitched, Birthday Wish i Blitz. Moram samu sebe pohvaliti za odličan izbor jer su nijanse boli glava! :D



Swatchevi idu redom kao što je i gore napisano. Sve sadrže shimmer. Boje su zbilja jako sjajne, mekane, predivno se blendaju i neopisivo pigmentirane! Baš nemam niti jednu zamjerku, osim onog poklopčića na jednom sjenilu..

Prva je zlatno- maslinasta i nešto grublje teksture ali kad se izblenda postaje jako fina. 
Druga je ljubičasta koja je jako lijepa, ali nisam baš poseban ljubitelj svjetlijih ljubičastih. Radije biram tamne i boje vina. 
Treća je divnaaaaaaaaaaaaaa! Neka zlatno- bakrenasta nijansa. Nemoguće ju je dočarati fotkom! 
Zadnja je tamnija smeđa, lijepo se nijansira i nadograđuje, tako da može biti i svjetlija ali i vrlo tamna.






Ukupno na izbor imate 17 nijansi pigmenata. Ja sam sigurna da ću si naručiti još par pigmentića jer su zbilja divni! :D

Kako vam se čine? Ima li ih netko u svojoj kolekciji? :)

3 comments:

  1. Koliko si ih platila, carina? Utopia je visoko na wish listi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve sam opisala zajedno s recenzijom sjenila. Imas odmah tu u uvodnom dijelu teksta link. Ugl narudzba mi je bila 400kn + 60 shipping. Nisam znala za carinu al je vec bilo kasno. Carinili su me jos 150kn. Sram ih bilo! U buduce placat samo do 150kn :)

      Delete