Saturday, February 28, 2015

Essence olovke za usne- update

O Essence olovkama sam već pisala ovdje, stoga će ovo biti update s dvije nove nijanse. Radi se o 05 Soft Berry i 14 Femme Fatale.



05 Soft Berry je smeđe-mauve nijansa, nešto tamnija od od 06 Satin Mauve koje već imam. 14 Femme Fatale je upravo nijansa koja mi je falila. Prava kričava crvena! :D a mekaneeeee..boli glava! :)




Sada ću vam pokazati sve nijanse koje ima, redom: 05 Soft Berry, 06 Satin Mauve, 08 Red Blush, 11 In the nude, 12 Wish me a rose, 14 Femme Fatale.




Već sam rekla kako sam oduševljena ovim olovkama. S obzirom koliko mu pigmetirane, mekane, predivno se razmazuju, ne isušuju i još koštaju svega 9kn! Gdje ćeš bolje?! :D

Kakva su vaša iskustva s ovim olovkama? :)

2 comments:

  1. Olovke su divne. Ja imam 06, 12 i 14. Želim imati još i 05, ali nekako baš uvijek kad se nađem pored Essence stalka, te nijanse nema. Jedina mana im je što se jako brzo troše.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nemaju pola njih u ducanu bas kad nam treba i da, brzo se trose ali za 9kn me bas briga :D

      Delete