Wednesday, January 7, 2015

Ebay kistovi za šminkanje

Ovaj set od 11 kisteva za šminkanje kupila sam još prije mjesec- mjesec ipo dana na ebayu. Ukratko ću reći o njima i koje dobivate, a nešto više slika. 


Moram vam reći kako je dlaka sintetička, ali nikad nisam probala ovako mekanu i kvalitetnu. Od kad sam ih kupila, prala sam ih već 2 puta i niti jedna jedina dlaka nije pala s njih! Dlaka je sintetička kao što sam rekla, smeđe je boje i pri vrhovima bijele. Bijeli dio upija boju nakon korištenja, ali to mi ne smeta. Drške su drvene, lakirane tako da neće nabubriti pri pranju, s metalnim gornjim dijelom koji čvrsto drži dlaku. Platila sam cijeli set svega 60kn! Za ovu cijenu dobivate i više nego kvalitetne kistove, svu osnovu koju trebate i definitivno vam preporučam kupnju!


Najprije ću vam pokazati ove kraće kistove. Njih sam zapravo dala mami na korištenje jer ona voli te putne, kratke drške i guste dlake. Dobivate 3 komada. Najmanji koristim ja.


Dobivate jedan okrugli kist..



I jedan ravni. Iste su dužine i gustoće. Oba su dobra za puder, rumenilo, bronzer.. Njih možete koristiti u torbici za sve dnevne korekcije.



Ovaj najkraći kist koristim za tekući puder i pokazao se jako dobrim zbog guste dlake. Malo mi je nezgodan zbog drške jer ne volim tako kratke, ali dok sam doma je super. Inače je jako praktičan u torbici. On je pogotovo upio boju od puder (bijeli dio). Inače, pošto je dlaka sintetička, na kistu se ne nakuplja puno proizvoda. 



Ovaj kist s dugačkom drškom, okrugle i plosnate dlake koristim za puder u prahu. Jako je praktičan za područje ispod očiju, oko nosa i bilo koja manja područja. Mislim da je savršen za lice. Za lice ne treba imati neki ogroman kist baš iz tog razloga da uspije popuniti manje dijelove.





Idući kist je za tekući puder, ali ga ne korisitim. Nekoć sam obožavala ovakve kistove sve dok nisu došle bockalice. Nešto tvrđa dlaka, ali svejedno je vrlo gladak i mekan.




Ovaj kist iskreno ni ne znam za šta točno služi. Ovo je umanjena verzija bockalice, pa pretpostavljam da sam pogodila upotrebu. Koristim ga za korektor ili puder kada želim jače prekriti određeni manji dio na licu. Stalno ga koristim za pokrivanje podočnjaka. I poprilično je gust.




Dvije riječi: Blending brush. Dugo sam bila u potraži za nekom dobrom i od kad sam našla ovu, šminkanje mi se preporodilo! Naručila sam si još dva ovakva kistića da imam u rezervi. Ovo je zbilja kistić bez kojeg se ne može! :D 



Ovo bi trebao biti još jedan blending kistić samo je koso rezan. Njega ne korisim jer mi je nekako nepraktičan. Jednostabno stalno koristim ovaj gornji pa se ovim niti ne zamaram. Možda će nekome jako poslužiti.




Idući kistić je plosnati, dvrđe dlake, ali opet mekan. Koristim ga isključivo za šljokasta sjenila jer mi se pokazao jako uspješan u tome. Drži sjenilo i ne trusi se. Nekima će više koristiti za korektor možda. 




Još jedan kistić koji puno koristim. To je šiljasti. Jako je gust, ima vrlo nabite dlake. Nekad sam koristila kosi kistić za izvlačenje linija uzduž trepavica, pogotovo na donjem kapku. Sada mi za to savršeno služi ovaj kistić. Savršen!



Kosi kistić. Jako lijep i ima jako čvrstu dlaku. Nisu svi kosi kistići dobri. Mnogima se savija dlaka. Ovaj je super. Međutim, ja ga trenutno ne koristim jer koristim ovaj gornji. Mnogi vole izvlačiti tuš ovim kistom ili pak iscrtavati obrve. Ja za obrve koristim olovku. Tako da će čekati neke festivale i šminkanja gdje će mi trebati više kistića.




I još par slika svih kistova zajedno..













Zbilja ih preporučam iz sveg srca! Sigurna sam da ćete ih i vi zavoljeti. Nije svaki kist nužno za korištenje pudera, sjenila, itd. Koristite ga za ono što vama paše. Za tu cijenu mislim da bolje ne možete proći. Dobivate kvalitetne, guste, mekane kistove. Upravo sve one osnovne koji vam i trebaju. Stigli su mi za nekih 2-3tj.

Kako se vama čine? :)

19 comments:

  1. Joj baš mi je drago što si zadovoljna njima.. :) Meni bi trebali stići sljedeći tjedan, sada mi je lakše kada znam da su dobri.. :)

    ReplyDelete
  2. izgledaju super,samo me zanima cijena i pod kojim imenom tražiti,ima neki link? hvala pozz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisala sam da sam ih platila oko 60kn. Ovisi o tečajnoj listi. Upiši: 11 pcs makeup brushes na Ebayu. :)

      Delete
  3. Imam ih već duže i prezadovoljna sam. Super je naći neki jeftin, a kvalitetan proizvod što ovi kistovi stvarno jesu. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako puno blogerica vidim da ima uve kistove ili ih imaju na wish listi. Mislim da će uskoro svi imati ove kistove! Preplavit će nas! :D

      Delete
  4. Imam isti set i okej su mi :) Moram ti priznati, iako ovi jesu mekani, Jessup setovi su jedno 3x mekši, isto se mogu naći na ebayu i super su kistići, od kabuki seta do regularnog, obožavam ih sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam čula za te kistove. Baš ću pogledati na Ebayu. Hvala na informaciji! :)

      Delete
  5. Baš sam si naručila 4 kista i čekam da mi stignu..nisam sigurna jesu li isti kao tvoji, drške mi barem izgledaju, pa se nadam da će biti solidni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima slična verzija, isto drvene drške- Ecotools. Njih prodaju Kozmu i ne znam u kojim još drogerijama (puuuno jeftiniji na Ebayu). Možda je to, a možda su isti. Vidjela sam da ih se može i odvojeno kupiti. :)

      Delete
  6. Izgledaju stvarno super, kao što i uvijek kažem kistova (bar meni) nikad dosta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niti meni! Davno sam još kupila ogroman set, a sada nadopunjavam kolekciju s kvalitetnim kistovima koji mi fale a najviše ih koristim. :)

      Delete
  7. Jao,stvarno dobro izgledaju :D bas sam u potrazi za kvalitetnim a jeftinim kistovima..dali možeš staviti link proizvođača? Bila bi ti jako zahvalna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nebih znala naći preko kojeg sam kupila, ali upiši na Ebayu: 11 pcs makeup brushes. Pazi da ti bude free shipping i pouzdani top rated seller i naći ćeš sigurno ;)

      Delete
  8. imam isti set i zadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  9. Ja sam ih naručila iz znatiželje i nisam puno očekivala od njih. Ali mogu reći da sam se ugodno iznenadila, stvarno su odlični. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super super! Baš mi je drago! I meni su odlični! :D

      Delete