Saturday, January 3, 2015

Avon Luxe matirajuće podloge za lice

Sretna Nova godina svima! Želim vam puno ljubavi, zdravlja, sreće, pozitive, ludih provoda, novaca, uspješnih poslovanja,..ma sve što vam zatreba! Ja sebi želim puno dobrih recenzija i novih proizvoda u 2015, pa je tako vrijeme da započnemo i s prvom!

Pred 2tj. sam kupila nove Luxe matirajuće podloge za lice. Pojavile su se tek sada, u katalogu C01.
Avon kaže:
"Prirodna svila za baršunasto glatku kožu! Pjenasta podloga za lice sa svilom i obnavljajućim eliksirom za prirodni mat izgled uz njegujuće djelovanje, ujednačen ten i baršunasto glatku kožu."

Očekivala sam zaista puno s obzirom da sam veliki ljubitelj Luxe tekućih podloga i jedan su mi od proizvoda koje rado kupujem opet. Ne brojim koliko bočica sam do sad već potrošila i koristim ga i ljeti i zimi. Tako da sam očekivala puno i od ove matirajuće podloge.

Prvo što sam primijetila, a zaboravila sam slikati, je samo pakiranje, tj. način na koji je ova kutijica bila zaštičena. Naime, s obzirom da se radi o staklenoj ambalaži (koje mi je minus jer je nepraktična jako), ta mala teglica je došla zapakirana u 2-3 sloja onih zaštitnih mekanih papira, tako da nema teorijeeee da se ikad išta razbije!! Bravo Avon!



Kada skinete tih nekoliko slojeva zaštite, ostaje vam kutijica i unutra staklena teglica količine 18g. Prepoznatljiva zlatna luksuzna pakiranja vrlo se lako packaju, ali meni to nikad nije bio problem. Naprotiv, ovaj poklopac je toliko sjajan da ga na jakom suncu možete koristiti i kao pomoćno ogledalo. Uživo se još i bolje vidi..




Ja sam kupila samo nijanse Natural glamour i Beige linen jer su mi to dvije nijanse koje koristim. Jedan veliki plus je to što su nazivi i boje ovih podloga jednake tekućim Luxe podlogama i jako mi je drago zbog toga, bez da izmišljaju toplu vodu. Tako da komotno svi koji ste koristili tekuće podloge ili imali testere, a htjeli biste probati ove mat podloge- ne morate se dvoumiti oko nijansa.


Da nebi bilo frke s ovim natpisom: "Made in China"- ambalaža se tamo proizvodi, ali ne i puni. Oke, to nije privlačno čim piše Kina, ali što danas nije tamo proizvedeno?! Bitno da sadržaj nije od tamo.. 





Između ovih dviju nijansi nije velika razlika, Natural glamour je malo svjetlija taman za zimu, dok je Beige linen nešto tamnija pa ju koristim ljeti.



Podloga je jako pjenasta, nevjerovatno svilenkasta!!! Ta mekoća je stvarno nešto što je jako izraženo i što ćete još dugo osjećati na koži lica i pod prstima! Kao što sam rekla, razlika u boji ova dva pudera i nije velika, čak ni s mojom bojom kože. Morala sam malo više nakrcati na ruku kako biste uopće vidjele podlogu jer se jako lijepo stapa s kožom.



I sada da ne duljim, stižu slike podloge na mojem licu. Moram odmah reći da sam ovih dana bolesna pa ne ličim na ništa, ali silno sam htjela recenzirati ovaj proizvod, pa eto.. Također, nisam koristila nikakav korektor niti ništa slično. Jedino što imam na licu je ova Luxa podloga i prozirno sjajilo na svojim dehidriranim, suhim i brižinim usnama. 

Posebno obratite pozornost na moje podočnjake (a znate da su grozni!! i još sam sad bolesna!!) i koliko ova podloga super prekriva! Ponavljam, nemam korektor..








Ova podloga se može kupiti po cijeni od 79kn. Što mislim da je malo skupo, ali za one koji su učlanjeni i dobe popust, ispadne oke cijena.

Zaključak: Stakleno pakiranje je minus. Minus je i to što je ova podloga konstantno izložena bakterijama, ulasku prljavštine i svačega u samu podlogu, nepraktično je stalno gurati prste unutra i definitivno nije za nošenje sa sobom i dnevne korekcije. Ali definitivno sam oduševljena tom mekoćom, ultra svilenkastim osjećajem, zbilja jako lijepo pokriva, a lagana je, koža ostaje matirana oko 5-6h kada se počinje mastiti (ovisi o pojedincu, tipu kože, masćenju, kremi, itd...), ali evo ja ju imam cijeli dan na licu i nije se mrdnula. Najbolji efekt ove podloge dobivate nakon sat-dva kada se stopi s licem i onda popuni pore i sve skupa zagladi. Čak je lijep efekt sada kad se već masti moram priznati jer izgleda prirodno sjajna, a opet ne onako masna kao pečeni odojak. :D

Dajem plus ovoj podlozi, preporučam ju, samo eto da je maloo manja cijena! ;)

Kako vam se čini ova podloga? Je li ju neko već probao? :)

2 comments:

  1. Zanimljivo si opisala efekat kad se masti da je čak ljepše haha.
    Imam suhu kožu,bojim se da bi me zatezao,isušivao ali jako mi se sviđa.
    Što se pakiranja tiče,je mali minus :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha da, jer nekako dobije se baš stopi s kožom i dobi prirodni sjaj. Ne mislim sad baš dok je onako jako jako masno. I fora je što ga se apsolutno ne treba fiksirati. Tebi bi stvarao muke vjerovatno, voli tu i tamo naglasiti suhi dio kože. ;) Pakiranje i je- nooooot! :(

      Delete