Saturday, January 24, 2015

Avon Hidrokolor Indulgence ruževi za usne- sve nijanse

Avon nam redovno priređuje novitete, pogotovo što se šminke tiče. U novom katalogu C02 možete pronaći Hidrokolor Indulgence ruževe i to u 20 predivnih nijansi. U početku sam prelamala jezik dok sam izgovarala naziv.. :P


Ovi ruževi imaju jedinstvenu gel formulu, učinkovitu hidrataciju usana i sočnu, sjajnu boju- kako navodi Avon. Sastoje se od hidratantnog gela- lagane teksture, ne sadrži vosak, te raskošno hidratizira usne čineći ih baršunasto glatkima; te se sastoje od čiste boje- dodatno naglašena gel formulom, nevjerovatno je sočna, svježa i sjajna na usnama. 

Ja sam najprije nabavile testere svih 20 nijansi kako bih vidjela koje mi se najviše sviđaju, pa ću ih onda kupiti u većem pakiranju. Originalno pakiranje sadrži 3g što je nešto manje nego kod drugih Avon ruževa koji sadrže 3,6g, međutim cijena Indulgence ruža je svega 25kn u ovom katalogu što mislim da je zbilja povoljno i da si svatko može priuštiti.

Pošto je upravo u ovom katalogu i Valentinovo, nagovorite svoje bolje polovice da vam daruju koju nijansu. Sigurna sam da ćete naći neku za sebe! ;)


Swatchevi idu redom kao i u katalogu. Primjetila sam dosta velika odstupanja u bojama u katalogu i uživo. Znam da mnogima to smeta, ali teško je u katalogu napraviti istu boju. Zato postoje testeri i recenzije na blogu! :) Također, nazivi su dosta slični, pa pripazite što kupujete. Moram napomenuti da me vrijeme baš i nije služilo, ali napravila sam slike koliko sam mogla. :)


Prve 4 nijanse su nude- čokoladni tonovi. Redom su to: In bloom, Honey flower, Tawny rose i Chocolate rose.





(In bloom, Honey flower, Tawny rose i Chocolate rose.) -Prve dvije su me iznenadile pigmentiranošću pošto se radi o svjetlijim bojama. Zadnja je čokoladna i nije mi baš nešto, ali prve dvije su mi favoriti od svih koje postoje! 



Iduće 4 nijanse su naranđasto- koraljno- crveni tonovi. Redom su to: Daffofil petal, Peach petunia, Red tulip i Red dalia.





(Daffofil petal, Peach petunia, Red tulip i Red dalia). -Prva nijansa je divotaaa! :D



Iduće 4 nijanse su rozo- crvenkaste- mauve topliji tonovi. Redom su to: Pink Blosoom, Royal Peony, Garden Rose i Rose Bouquet. 





(Pink Blosoom, Royal Peony, Garden Rose i Rose Bouquet). -Nijanse jesu lijepe ali meni ne stoje ovakve nijanse. Netko će se naći u ovome..



Iduće 4 nijanse su rozo- ljubičasti tonovi. Prve dvije su hladne, druge dvije su tople. Redom su to: Hibiscus, Petal Pink, Spring Lilac i Poppy Pink. 






(Hibiscus, Petal Pink, Spring Lilac i Poppy Pink). -Također puno rozih. Sve su divne od reda i pigmentirane, iako nisam ljubitelj rozastih.. Ova ljubičasta, treća po redu, je preeedivna! :D



Zadnje 4 boje su neki tamniji mauve- crveni tonovi. Redom su to: Orchid Petal, Purple Hyacinth, Day Lily i Plump Verbena. 






(Orchid Petal, Purple Hyacinth, Day Lily i Plump Verbena). -Druga po redu mi je također jedna od jako jako lijepih mauve tonova! Ove su srednje pigmentirane boje. Zadnja boja je jedna od onih boja koje ne mogu smisliti, a ne znam zašto..valjda zato jer je neka škifa i neodređena crveno- smeđa..uglavnom ne! 



Zaključak: Ovi ruževi su sasvim solidni. Za cijenu od 25kn dobivate njegu i hranjenje na prvom mjestu, ali i boju. Naravno, pigmentiranost ovisi od boje do boje. Preporučam ih za tu cijenu jer su vrlo povoljni i odgovaraju cijenom za kvalitetu. In bloom, Honey flower- moji favoriti! :)

Nadam se da sam vam barem donekle olakšala odabir boja :)

Kako se vama čini? :)

11 comments:

  1. Imam nijansu peach petunia, i zadovoljna sam i laganom teksturom i pigmentiranoscu. Imam jos 3-4 favorita koja su mi sljedeća za kupnju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je! Haha nikad nije dovoljna samo jedna nijansa :P

      Delete
  2. Svakako moram naručiti bar jednu-dvije nijanse jer su prekrasni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To baaarem preraste u jedno 5-6 nijansi :D

      Delete
  3. Ovo je super recenzija, hvala!:)

    ReplyDelete
  4. Kako.narucujes testere, nisam znala da to nude

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako si Avon Lady onda imaš cijeli popis testera na internetu dok predaješ narudžbu ili u onoj knjižici Fokus. Ako nisi učlanjena onda pitaj svoju tetu od koje kupuješ da ti ih nabavi. Imaš sve od ruževa, pudera, parfema muških i ženskih, do krema.. :)

      Delete
  5. Swatchevi se dobro vide i lijepo si ih sve posložila :) Imam par favorita: Honey Flower, Daffodil petal, Peach Petunia, Royal Peony i mooožda Plum Verbena. Trebala bih vidjeti kakvi su uživo. Ali ove koraljne nijanse izgledaju fantastično!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :D Kupi testere najjednostavnije! Tako sam ja i sad znam svoje favorite! :D

      Delete