Monday, December 1, 2014

Wish lista za prosinac.. Oooh Santa?! :D

Pošto me Djed Mraz baš i nije slušao prijašnjih godina (a bila sam dobra!), ove godine ću si mnoge stvari morati sama staviti pod bor. Donosim moju prvu wish listu, iliti listu onoga što bih voljela kupiti/ dobiti (ako postoji koji dobrovoljac da mi daruje hehe). Do sada nisam radila wish liste jer: ili ne bi imala novaca pa bi odustala, ili bi slučajno vidjela popust, pa bih kupila proizvod i prije nego što ga zaželim a kamoli stavim na popis želja! :D

Ove stvari koje želim ću vjerovatno sve i kupiti ovaj mjesec jer sam itekako čuvala novac i raspodijelila ga. Ove godine je bilo dosta trošnje oko kupovine auta (iako ću opet kupit novi..), pa sam šminku uglavnom koristila ono što sam imala. Od sad se želim riješit svih stvari koje ne koristim (provjerite blog sale na mom fejsu), tj. želim počet kupovat zaista kvalitetne stvari i koje ću koristiti.

Pa krenimo..s kupovinom u Sephori.

Too Faced Shadow Insurance primer za oči- jedan od najhvaljenijih primera za kapke. Čula sam da je odličan za masne kapke, a to meni i treba. Nisam ga imala priliku probati, ali moram ga kupiti! Košta oko 20$.


Iduće što želim je MakeUp ForEver HD tekući puder kojeg već posjedujem u dvije nijanse. Nisam ga još stigla recenzirati, ali nastojat ću do kraja mjeseca, taman kada kupim još jednu- dvije nijanse. Treba mi jedna svjetlija definitivno. U Sephori imaju užasna svjetla i pri kupovini sve nijanse izgledaju isto! Stvarno sam se zaljubila u ovaj puder, ostavlja kožu zaista lijepom, ima vrlo visoku prekivnu moć, jedino što zahtjeva kvalitetnu bazu. Košta oko 42$.


Također želim MUFE HD puder u kamenu ili prahu kako bi ta HD završnica bila u potpunosti savršena. Vidjet ću što mi više odgovara cijenom i količinom. U pravilu to je isti proizvod jedino što je ovaj kompaktni praktičan za dnevne korekcije i držanje u torbici. Dolaze u većim i manjim pakiranjima. Ja ću svakako uzeti veće pakiranje. Cijene se kreću oko 34-36$ za veća pakiranja. 



Još jedna stvar se nalazi u Sephori, a to je Benefit PoreFessional primer. Njega već posjedujem u manjoj količini koju sam kupila za nekih 70kn. Gledala sam da vas apsolutno isto ispadne da li kupili dva manja pakiranja ili jedno veće. Također savršen, a još ga nisam recenzirala. Jedan je od vrlo hvaljenih i najboljih primera, ima izrazito svilenkasti finiš, predivno popunjava pore, oil-free! Kupujem veću količinu definitivno! Cijena oko 31$.


Jedna stvar se nalazi na stranici feelunique.com i kupujem ju sutra, a to je TheBalm Mary-lou Manizer highlighter u svjetlijoj, šampanjac nijansi koju tražim već neko vrijeme, a da je vrlo pigmentiran. Gledam ga već dugo i sutra ga hvatam dok još traje popust od 15%. Cijena mu je oko 16 funti, plus popust.. ispadne sasvim prihvatljivo oko 132kn.


Jedna stvar je od Anastasia Beverly Hills kozmetike, a to je Brow Pro paleta sjenila za obrve. Želim ju iz razloga što su proglašeni jednostavno najboljim sjenilima za obrve, stvarno su iznimno pigmentirana, sadrže veliki izbor boja i puno mi je lakše tako naći svoju boju nego da kupim krivo (teško mi je naći točnu), a i imati ću za šminkanja bilo koga drugoga. Ona će morati malo pričekati zbog svoje cijene od 88$ što je preko 500kn, a i moram provjeriti da li šalju za Hrvatsku pošto nikada nisam naručivala s njihove stranice. Jedno duo sjenilo (tj. jedan ovaj kružić s dvije boje da budem točna) dođe 23$, a opet se predomišljam i razmišljam šta ako ne nađem boju koja meni paše, pa bolje kupiti cijelu paletu pa biti na miru.


I još par stvari se nalazi u KIKO trgovini. Kupiti ću još par onih super šljokastih sjajila koja obožavam i olovke za obrve jer sam ih potrošila prije nego sam ih recenzirala haha. I to moram ovaj mjesec. Ugl za pravo čudo, ovaj put neću puno novaca pustiti u KIKU... osim ako opet naravno nešto ne nađem na popustu! :D


Kada sve zbrojimo, tu se radi o jako puno love, ali rekla sam svoj cilj. Oke ona Anastasia BH paleta će pričekati, ali ostale stvari definitivno kupujem. 

Što još preporučate? :)

4 comments:

  1. sa thebalm mary-lou manizerom neces pogrijesiti definitivno :)
    i meni je kiko olovka za obrve najdraza olovka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To sam se stvarno načitala i naručen je odmah onaj dan kad sam objavila ovu wish listu. Tako da je sad na putu kući. Vidjela sam da je zaista pigmentiran i divna je boja! Jako se veselim! Aaa KIKO je <3 :D

      Delete
  2. Ova paleta za obrve je savrsena,al joj je cijena...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma čak i nije ako usporediš MAC npr. ili koliku pigmentaciju dobivaš. Oke da, za naše plaće je užasno visoka cijena, ali za vizažista je to super.

      Delete