Saturday, December 27, 2014

TheBalm Mary- Lou manizer

Dugo sam tražila neki "povoljniji" (..da je manje od 150kn) highlighter, ali da je zbilja dobar! Znači, da je pigmentiran, da je boje šampanjca, da je postojan, da jednostavno odgovara cijeni za koju je i kupljen. Htjela sam naći jedan i pošten, te da ga onako zavolim zauvijek i da ga ne mijenjam. Jer to za mene nije puder koji bih stalno mijenjala, ili ruž koji bih stalno isprobavala,.. Jedan, ali vrijedan!


..i tako sam dosta dugo pronalazila recenzije upravo ovog highlightera, a riječ je o TheBalm Mary- Lou manizer. TheBalm kao marka je sama po sebi meni apsolutno nepoznata. Vidjela sam da neke blogerice vole njihova rumenila, bronzere i pokoju paletu sjenila, ali nikada me to posebno nije privlačilo. Međutim, ovaj highlighter itekako je! Jako puno blogerica mi je savjetovalo da ga kupim, te da sigurno neću pogriješiti s njime. I sada im jedno veliko hvala na tome! <3


Pakiranje je jako simpatično, ilustracije su poput Benefit kozmetike. Napravljeno je od vrlo čvrste plastike, s ogledalom s unutarnje strane, te količine 8,5g što je podosta s obzirom na to koliko mala količina vam treba za nanošenje! Pigmentacija mu je zaista vrlo veliki plus, oduševila me!





Svojom bojom šampanjca, gdje se zlatni podton vrlo lijepo ističe, možete naglasiti područje jagodica, područje ispod obrva, cijeli kapak kao sjenilo, u unutarnji kut oka, središnju liniju nosa,.. U pravilu, svugdje gdje se prirodno sjajite. Međutim, ja se ne držim tih pravila. S obzirom da imam masnu T-zonu, ja naglašavam samo one dijelove koje ja želim, a to su jagodice i područje ispod obrva.







Zbilja mi je predivan ovaj highlighter i preporučam ga! Kupila sam ga na www.feelunique.com po cijeni od 16 funti što je oko 155kn. Ja sam ga kupila još dok je bilo black friday sniženje pa me koštao manje, a i računajte da oni uvijek imaju besplatnu poštarinu. Zapravo, isto vas dođe da li platili 130kn plus poštarina ili 150 pa besplatna poštarina, tj uračunata u cijenu. Shvaćate poantu? U stvari se zaista isplati dati novce za to! Još ako ulovite takve neke popuste sada oko blagdana, juhuuuu! Paketić je stigao vrlo brzo, u roku tjedan dana. :D

Kako se vama čini? :)

No comments:

Post a Comment