Monday, December 8, 2014

Recenzija: Benefit, MUFE, KIKO, Ardell + LOTD

Obećala sam da ću do kraja godine recenzirati sve proizvode koje sam zaboravila tako da u miru mogu započeti novu godinu. S toga vam donosim jednu grupnu recenziju, prvu ovakve vrste na mom blogu, te LOTD s istim proizvodima (i još par dodanih). Čeka vas duuugačak post! :D

Krenuti ću s recenzijom Benefit ThePorefessional primera.


Kupila sam najprije manju verziju od 7,5ml koja me koštala oko 70kn. Čula sam da je dosta hvaljena ova baza i da super obavlja posao, ali uvijek je dobro kupiti tester verziju. 


Unutar ove male kutijice nalaze se upute za korištenje i mala tubica s proizvodom.


Konkretno, ova baza nije namijenjena za cijelo lice. Ona se koristi za popunjavanje i zaglađivanje proširenih i vidljivih pora. Dakle, kao što možete vidjeti u uputama, ona se nanosi na područje T-zone, tj. na čelo, nos, bradu i područje okolo nosa. Proširene pore najčešće imaju osobe s masnom i kombiniranom kožom kojima je pojačano lučenje loja.


Tekstura ove baze je zaista jako jako svilenkasta, lagana i bez ulja. Ne osjetite ju na licu. Malo je bež boje, ali pri nanošenju se to zaista ne vidi, kao da je prozirna, tako da nemojte očekivati apsolutno nikakvo prekrivanje od ove baze.



Snimila sam dvije slike s ovom bazom. Na prvoj možete vidjeti moju kožu apsolutno čistu, bez ikakve kreme. Na drugoj slici se nalazi moja koža s ovom bazom i bez ičeg drugog, nikakvi puderi i korektori. Potrebna je zaista mala količina za prekriti te dijelove, tako da i ova mala tubica može trajati neko dulje vrijeme. I da, moji predivni podočnjaci.. -.-



Kao što možete vidjeti, dosta velik broj pore je doslovno popunjen ovom bazom i sad se puno manje vide. Naravno, ostale su ove veće po sredini (nemoguće ih je sve sakriti!), iako kad se doda puder, pore dodatno nestanu jer i sam puder jednim dijelom to popuni. 

Zaključak: Svakako baza odradi svoje i jako lijepo zagladi područje s proširenim porama. Preporučila bih ju, no ne za svakodnevnu upotrebu. Koža mora disati, a i ja osobno ne stignem svaki dan nanositi ovu bazu i nanositi puder do savršenosti, pa ju koristim onda kada želim da moja koža stvarno bude zaglađena i skoro pa savršena, a to su npr. vjenčanja, maturalne, koncerti, bilo kakve svečane ili druge prilike gdje znam da ću provesti cijelu noć i gdje ću se htjeti slikati. :) Rekla sam već kako je potrebna mala količina, još ako ju koristite samo ponekad, mislim da se isplati kupiti ovaj proizvod. Ja sam odlučila kupiti veliko pakiranje koje dođe 31$. Gledala sam da vas apsolutno isto ispadne da li kupili dva manja pakiranja ili jedno veće pakiranje.

Iduće što sam koristila i što do sad nisam recenzirala su MakeUp ForEver HD tekući puderi


Posjedujem dvije nijanse: N130 i N140. Ovo su dvije tamnije nijanse koje ja osobno koristim ljeti. N130 je rozog podtona. Moram napomenuti da u Sephori gdje sam ih kupovala (u Italiji) su imali katastrofalna svjetla!!! Bila sam užasno ljuta jer doslovno su vam sve nijanse bile identične! S toga sada moram nabaviti još jednu- dvije svjetlije nijanse.


Što se tiče pakiranja, radi se o čvrstoj plastici. Količina je 30ml. Prema natpisima na bočicama možete vidjeti da su ista, ali jedna je starog dizajna, a druga novog dizajna.


Sadrže klasičnu pumpicu. Izlazi sasvim dovoljna količina pudera.


Po teksturi je puder srednje gust i ima vrlo jako prekrivanje. Ne sadrži SPF iliti faktor zaštite od sunca, stoga se i zove HD i ne ostavlja sjaj već ima matt završnicu. Kako će ovaj puder izgledati na kraju vrlo ovisi o samoj bazi koju stavljate. Ako stavite masniju kremu, vaša koža će se vrlo brzo zamastiti s ovim puderom. Također, ako koristite puder u kamenu ili prahu koji nema baš skroz fine čestice i voli se nakupljati i naglašavati suhe dijelove, onda moguće da će puder izgubiti onaj svoj fini, zaglađeni finiš. S toga sam ja odlučila kupiti i HD bazu i HD završni puder. Pa ćemo vidjeti idući put da li zbilja ima razlike,..





Zaključak: Kasnije na slikama ćete vidjeti kako puder izgleda na mojem licu. Pomiješala sam ove dvije boje i nisam koristila niti malo korektora. Sve što je prekriveno, prekriveno je samo s ovim puderom. Cijena mu i nije baš niska, košta 42$, ali bih ga preporučila za profesionalne usluge šminkanja, za vjenčanja, maturalne i slične prilike gdje koža treba ostati savršena dugo vremena, pogotovo onima koji imaju masnu kožu jer jako lijepo ostavlja matt finiš. Za vas koji volite naći jeftini puder u drogerijskom dućanu i ne volite izdvajati puno novaca za puder- onda vam ovo i ne treba baš. :)

Još jednu stvar nisam stigla recenzirati, a koristila sam u ovom make-upu, a to su KIKO olovke za obrve u koje sam se zaljubila na prvi pogled iz razloga što sam napokon našla savršenu nijansu za mene! Posjedujem 03 i 04. To su svijetlo smeđa i tamno smeđa. 



Inače obožavam olovke za obrve. Jedno vrijeme sam koristila sjenila, ali nije to to. S ovom olovkom mogu postići ful precizne i tanke linije. Olovka nije ni pretvrda ni premekana. S druge strane dobivate i češljić koji ja čak i koristim iako sam mislila da mi neće puno značit. Lijepo je što u svakom trenu možete počešljati obrve. 


Jako imam problem s pronalaskom točne boje jer i kosa mi je nedefinirane boje. Neka pepeljasto plavo- smeđa nešto nešto. :D Tako da su mi sve drogerijske olovke bile naranđaste, a sjenila su bila ili blond ili pretamno smeđa pa su mi se od svega vidjele samo obrve. Konkretno, ja koristim 03 jer mi je baš skroz pogođena, dok je 04 samo za mrvicu tamnija. Mislim da ukupno na izbor još imate onako svijetlu za plavuše i crnu.





Zaključak: Za cijenu od nekih 5,90 eura (ja sam ju platila i manje na akciji) i jako lijepu pigmentaciju i postojanost koju dobivate itekako se isplati. Količine je 0,55g i šiljim ju non stop, a još nisam došla ni do pola. Ja ovu 03 sada kupujem nekoliko komada da ju imam na zalihama za svaki slučaj upravo zbog svoje boje! :)

Zadnji proizvod koji sam novi koristila u ovom LOTD su Ardell Demi Wispies umjetne trepavice. Ovu sliku sam skinula s interneta jer mi se jako dopala. Dakle, imate na izbor jako puno Ardell trepavica, a ja sam tražila prirodne, tanke, guste, uvijene i neke savršene dužine, da nisu prekratke (da ih nemam), a ni pre duge (vještica).. Ovo su bile neke od opcija. Ja sam kupila Demi Wispies iz razloga što mi se dopalo kako idu prema krajevima duže, dok su Wispies ravne, iako i one su mi jako lijepe.


Ovako izgledaju moje. Čim sam ih vidjela odmah su mi se svidjele uživo, pogotovo zbog efekta nejednakih dlačica (malo su guste, malo rijetke, pa opet guste) i što nisu sasvim ravne već onako raštrkane. Dužina mi je bila fantastična i fantastično su uvijene. Baaaš ono što sam i željela! I lagane su ko perce! :D


Mali problemi su mi nastali što su zbog svoje lakoće i ultra osjetljive. Čim sam ih krenula skidati sam ih na rubu oštetila i počupala par dlačica. Sreća u nesreći je što je taj dio bio viška pa sam ga morala odrezati. Već na sebi imaju vrlo jako ljepilo pa ih je teško skinuti i morate biti zaista jako oprezni inače možete baciti svojih 36kn. Naručila sam ih preko Ardell trepavice, to je Facebook profil. Cura s kojom sam pričala je zaista ljubazna i sve će vam objasniti i predložiti. Poštarina je 20kn. Preporučam da ih kupite više odjednom da ne morate stalno plaćat poštarinu. Na izbor imate jako puno trepavica i još vam nude Red Cherry trepavice po cijeni od 33kn. I njih sam jedne kupila, ali o tome drugi put. Slike trepavica ćete vidjeti ispod jer sam upravo njih nosila u LOTD.

Zaključak: Ardell trepavice su zaista jedne od onih koje najviše hvale i da su najkvalitetnije. Također i Red Cherry. Ja sam jako zadovoljna ovim trepavicama i rekla bih da su mi trenutni favorit, ali još nisam došla na zelenu granu s njima zbog te prevelike osjetljivosti i što moram zaista jako paziti kako ih primam, a i primijetila sam da već kod drugog nošenja nisu tako lijepe, nekako izgledaju mokro i izlizano. Tako da trepavice jesu super i stvarno otvore oči, podignu svaku šminku, ali cijena od 36kn plus poštarina za jednokratno korištenje mi je li-la znajući da i nemamo baš novaca na bacanje. :/ 

I za kraj nam još ostaje taj cijeli LOTD s navedenim proizvodima.




Od ostalih proizvoda (osim navedenog primera, tekućeg pudera, olovke za obrve i umjetnih trepavica) koristila sam Sleek Gold Sunrise rumenilo koje sam recenzirala ovdje, Aura tekući mat ruž za usne u nijansi 612 Matte Mess koji sam recenzirala ovdje u kombinaciji s KIKO sjajilom za usne u nijansi 105 koje sam recenzirala ovdje.




Look je vrlo jedostavan. Praktički dnevni make-up, neutralni smokey s tirkiznom linijom uzduž trepavica i na gornjim i na donjim kapcima.


Duck face! Mrzim ga inače haha :D



Jedna ozbiljnija..obrve mi čak i ne izgledaju loše iz daleka..ali iz bliza jao mene! :D


I moje naušnice iz Dm-a koje sam vam pokazala na fejsu..


To bi bilo to za danas. Riješila sam 4 recenzije u jednoj i još LOTD. Vrlo ponosna na sebe. Nadam se da se i vama svidjelo! Svaki komentar je dobrodošao! :*

6 comments:

  1. Super je look, Benefit porefessional mi je već jako dugo na wishlisti, nadam se da će uskoro biti moje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Možda ti se nađe pod borom ove godine! :D

      Delete
  2. KIKO olovke mi se baš sviđaju,super look!:)

    ReplyDelete
  3. Demi Wispies nam se najbolje prodaju, točno si sve napisala i detaljno opisala :)

    ReplyDelete