Monday, December 22, 2014

Ardell umjetne trepavice + LOTD

Odlučila sam isprobati još jedne umjetne trepavice. U igri su Ardell 120 Demi. Zaboravila sam slikati same trepavice prije prve upotrebe, pa sam uzela jednu sliku s neta.
(http://stylebycat.blogspot.com/)


Ove trepavice su mi se puno više svidjele od prijašnjih Demi Wispies po pitanju koliko morate biti oprezni s njima. Puno se lakše odljepljuju. Naravno, morate biti oprezni pri odvajanju, ali puno manje nego za Demi Wispies koje sam odmah uništila. Malo su čvršće, ali svejedno lagane. Dužina je također super za mene. Ove trepavice su cijelom dužinom- iste dužine (naspram Demi Wispies koje su bile od početka kraće pa prema krajevima duže). Kao i Demi Wispies i ove su gradirane, tj. malo su gušće, malo tanje, na repiće.

Slijede vam slike kako biste mogli vidjeti kako izgledaju na meni. Koristila sam jedan sloj maskare preko njih. Od ostalih proizvoda za LOTD koristila sam Avon Luxe tekuću podlogu, Avon Luxe paletu sjenila Glamorous Roses, KIKO pigment 10, Sleek rumenilo Rose Gold, KIKO olovku za obrve u nijansi 03, Aura tekući matt ruž u nijansi 613, te preko prozirno sjajilo.

















Nadam se da vam se svidio LOTD! :)

8 comments:

  1. Odlično ti stoje. Baš izgledaju prirodno na tebi.

    ReplyDelete
  2. Fenomenalno izgledaju. Primjecujem da su bas popularne ove 120, moram ih probati i ja :-)

    ReplyDelete
  3. krasne su trepavice, izgledaju kao da su prave :)

    ReplyDelete
  4. Hvala svima, drago mi je da vam se sviđaju! :)

    ReplyDelete
  5. Prekrasne su :))
    Imaš savršene obrve <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme hvala ti što tako misliš! :*

      Delete
    2. Gdje se mogu kupiti i koja im je cijena?

      Delete
    3. Ja sam ih kupila preko ove žene. Super je, brza, komunikativna.. Raspitaj se ;)

      https://www.facebook.com/trepavice?fref=ts

      Delete