Sunday, November 9, 2014

Ulola maslac i balzam za tijelo

Pred nekih mjesec dana su mi stigle ove divneee kremice za tijelo. Radi se Ulola maslacu i balzamu za tijelo, konkretno o maslacu s bademovim uljem, medom i cedrom, te balzam s narančom i cimetom. Ne bih bila toliko uzbuđena da se ne radi o vrlo kvalitetnoj marki. Naime, Ulola proizvodi isključivo prirodne preparate, koristeći tradicionalne mediteranske sastojke pri izradi proizvoda za njegu kože. Sami tekst zvuči itekako primamljivo!


ULOLA KOZMETIKA plod je velike ljubavi i umjeća, napravljena od eteričnih i biljnih ulja, organskih maslaca, meda i pčelinjeg voska, mediteranskog bilja, čokolade, voćnih i cvjetnih esencija, najfinijih ulja i „darova“ prirode našeg podneblja kao što su: maslinovo ulje, eterična ulja lavande, ružmarina, naranče, meda, pčelinjeg voska, glina, alge…
Svi proizvodi su organskog porijekla, te sadrže isključivo prirodne konzervanse poput koštice grejpa i pšeničnih klica što garantira dugotrajnost i svježinu.

Brend je nastao 2002. godine kao rezultat želje da prirodu i duh Mediterana, te zdrave mediteranske prehrane iskoristimo za njegu kože.

Proizvodi su pakirani u ambalažu prehrambene kvalitete koja zadržava svježinu i kakvoću kozmetike što je važno za očuvanje prirodnih sastojaka.



Prošlo je tu nekih tjedan dana da nisam stigla niti proučiti ove kremice, a moja majka je već (vidi čuda!) potrošila pola maslaca!! Naime, ona ima izuzetno suhu kožu tijela, pogotovo na rukama i također obožava sve što je masno, prirodno, hranjivo, fino miriše, njeguje, itd,... 


Ovaj maslac u stvari nema neki miris, poprilično je blag iako sam očekivala nešto izraženiji zbog cedra. Tako da se oko ovoga ne morate brinuti (za one koji su osjetljivi na jake mirise). 


Maslac se topi pod toplinom prstiju i vrlo lagano se vadi van i razmazuje po koži. Bez obzira što je ovaj maslac vrlo hranjiv i ostavlja kožu mekanu čak i drugi dan, moram priznat da nisam ljubitelj baš masnih stvarčica preko zime dok jurim nekud i moram se na brzinu obući i onaj osjećaj poslije kad vam se odjeća lijepi po koži.. :/ Naime, on ostavlja onaj uljni film na koži, koji se s vremenom upije, ali mu ipak treba malo duže. Mislim da je ovaj proizvod idealan za suhu do jako suhu kožu. Ljeti, dok nosim haljinice i sl. onda se volim mastit. :P


Ovaj maslac smo iz tog razloga mama i ja pustile za mazanje suhih ručica preko zime. Ono što me ful iznenadilo i što mi je bilo jako fora je činjenica da, kad namažete ovaj maslac na ruke i pokušate ih oprati sa sapunom, maslac će i dalje biti na vašim rukama i odbijati vodu. To znači da stvara iznimno dobar film na koži i štiti vaše ruke (tj. kožu cijelog tijela)! Bravo, bravo! To mi se činilo kao veliki plus! :D


Da, za ovo udubljenje je kriva moja mama haha :D


Na plastičnoj kutijici količine 180ml imate označene sve sastojke. Cijena ovog maslaca je 55kn. (otprilike)


Meni je za oko više zapeo ovaj balzam. Prvo što sam primijetila kod njega je toliko izražena gustoća proizvoda da jedva izlazi iz tube! :D Zbilja je gust, a ja obožavam sve takve kremice koje su guste i izrazito hranjive.


Balzam je kao namijenjen normalnoj koži iako po meni je za sve tipove kože. On mi se puno više svidio jer ne ostavlja onaj mastan trag već se u potpunosti upije i imate osjećaj da ste, zbog gustoće proizvoda, nanijeli pola tone hranjive kreme na kožu. :D


Ovaj proizvod ima izraženiji miris i po cimetu i po naranči, iako cimet prevladava. I da, još dugo nakon nanošenja ćete mirisati intenzivno po prirodi. ;)


Na tubi također imate navedene sve sastojke. Cimet se zna da potiče cirkulaciju što je jako dobro za zimu da nas malo ugrije, a i usput nas pomalo rješava celulita. Za količinu od 180ml platiti ćete svega 10kn više nego za maslac, odnosno 65kn. (otprilike)


Eto vidite i teksturu. Maslac se topi na toplini kože, a balzam ne, ali oboje se vrlo lako razmazuje.


Zaključak: Oba proizvoda bih preporučila osobama koje traže prirodnu njegu i pritom da zbilja kvalitetno nahrane svoju suhu kožu. Ee sad, koji je bolji? To ovisi o ukusu pojedinca. Maslac ostavlja mastan osjećaj, dok balzam ne. Sve zavisi da li vam smeta taj osjećaj ili ne. Oba proizvoda također ostavljaju osjećaj da ste baš kvalitetno zaštičene od vanjskih uvijeta, tj. da imate taj lijepi zaštitni film na koži. 

Oba proizvoda preporučam i za suhe pete. Znate, fino pedikuru napraviti, dobro namazati pete s balzamom ili maslacem i čarapice i u krevet. Ujutro ćete se iznenaditi mekoćom. Dok će vam maslac biti vrlo koristan za suhe zanoktice. ;) Nemojte biti ograničeni s ovim proizvodima i kada vam piše da je proizvod namijenjen za kožu tijela, onda to doslovno shvatite za kompletno tijelo! :)

Što se tiče cijene, mislim da itekako opravdava i količinu i kvalitetu s obzirom da se radi o hrvatskom prirodnom proizvodu. Još kad uzmete u obzir da u DM prodavaonicama tokom ovog mjeseca možete zamijeniti 50 bodova za 30% popusta na svu prirodnu kozmetiku u prodavaonici, a pri tome imate na izbor i sve Ulola proizvode- ovo je raj! :D



Ulola u ponudi drži 4 različita balzama, te ista 4 maslaca. Svakako ću kupiti ponovno ovaj proizvod iako već dugoooo pikiram njihovu sol za kupanje!

Provjerite OVDJE gdje točno možete kupiti ulola proizvode.

Kako se vama čini? Koje Ulola proizvode ste isprobale? :)

*PR proizvod

4 comments:

  1. Isprobala sam ovaj maslac. Odličan mi je bio za jako suhe dijelove tijela, npr. laktove i stopala. I znala sam ga isto namazati na ruke kad su mi bile jako suhe. Odličan je za to :) Mislim da je super za ovo zimsko doba, a i bio bi super božićni poklon za bake ili mame :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, vidiš, sad se bliži doba poklona..dobra ideja! ;)

      Delete
  2. ja koristim maslac naranča-cimet i kao masku za kosu :)
    odnosno za vrhove, jer su mi ispucani pa da se ne vidi :)
    malo se teže ispire radi svih ulja, ali kosica bude jaaaaako mekana poslije :D

    ReplyDelete