Tuesday, November 25, 2014

Sleek blush: Rose Gold (+ vs. Lace) & Sunrise

Povodom 25% popusta na Sleek stranici, ja sam si opet naručila rumenila! haha Toliko sam zaljubljena u njihovu pigmentaciju kao u ni jedna rumenila do sad. Zbilja mi za to ne treba nikakav MAC ili slične skupe marke. Ovo je The Best!


Pakiranje ovih mono rumenila (kao i svih drugih) je crno, matt, palstično sa zatvaranje na klik-klak s kojim čete u početku imati problema jer je toliko čvrsto da se jedva otvara. Koji polomljeni nokat u početku, malo vježbe i brzo čete naučiti. Ovo je plus što vam se nikada, ali baš nikada neće samo otvoriti u torbici i sl. Unutra se nalaze lijepa ogledala, po cijeloj dužini pakiranja. Nekima vrlo korista, a nekima koji se šminkaju pred velikim ogledalom- manje korisna.


Kao što vidite uzela sam dvije nove nijanse. Posjedujem od prije Blush by 3 u nijansi Lace i konkretno sam tražila točno onu nijansu u sredini (više o tome kasnije..), te sam tražila smeđu nijansu, nešto da izgleda kao bronzer da imam ljeti ili na neutralni make-up, a opet ne znam da li bi matt ili sjajno, pa da nije naranđast, lalala,.. I pronašla sam Rose Gold i Sunrise! :D


Najprije mi se ubacio Sunrise, pa ću vam njega prvog pokazati. Dakle, radi se o smeđoj nijansi koja me je odmah oduševila jer nije naranđasta!! To je rijedak slučaj jer znam da 99% drogerijskih bronzera i rumenila koje sam probala uvijek imaju neki ružan naranđasti ton i to izgleda toliko umjetno na koži, štoviše odvratno i radije ni nemojte koristiti. Dakle, ovo je jedno od rijetkih rumenila koje zadržava svoj smeđi ton, a uz to sadrži zlatni sjaj zbog kojeg ja niti ne koristim dodatno highlightere. S obzirom da od prije imam jedno njihovo rumenilo sa zlatnim sjajem, nisam ni sumnjala da će ovo biti jednako dobro. Deset puta mi je bolje nego da je bilo matt.

Prepuštam vas slikama..








Zatim dolazi Rose Gold. Puno sam usporedba tražila po Google-u i dvoumila sam se da li je ova nijansa identična onoj iz palete Lace. Ono mi je najdivnije rumenilo i paše apsoluno svima i skoro bih rekla na sve kombinacije. Rozo- naranđastog tona je, također sa zlatnim sjajem. Već sam ga napola prokopala koliko ga koristim u zadnjih pola godine (možda malo više).

Prepuštam vas slikama..







I dvije ljepote zajedno..



Eee sad idemo raspravljati o tome jesam li pogodila točnu nijansu između palete Lace i ovog novog rumenila Rose Gold. Ispod ih možete svidjeti sve na okupu (iznad je paleta Lace, a ispod 2 nova rumenila). Namjerno sam ostavila paletu prljavu kako bi i te "ostatke" lakše usporedila, tako da nemojte zamjeriti.



Željela sam isto da vidite donekle razliku, odnosno koliko je Sunrise zapravo smeđi. Što se tiče Lace i Rose Gold, na prvu ne bih rekla da su iste. Rekla bih kako je Lace tamniji i više baca na breskvu uživo, dok je Rose Gold nešto svjetliji i baca na rozo. Lace čak sada izgleda dosta grube teksture naspram novog pakiranja Rose Gold rumenila, iako mislim da je to sve do mog urona kista u rumenilo. :D



I na ovoj slici možete vidjeti da je Lace malo tamniji, odnosno Rose Gold svjetliji. Točnije redom vam nijanse idu: Rose Gold, središnja boja iz Lace palete i Sunrise. 



..međutim, stvarno sam gledala boje iz svih mogućih kuteva, slikala bezbroj puta na ruci se uopće ne vidi razlika!! Stopile su se jedna i druga poput kameleona! haha Izgleda da ipak jesu jednake! ;)

Što se pak tiče Sunrise, neka vas ne zavarava ovaj tamni i pomalo "ljubičast" ton. Točan izgled te boje vidite tek na zadnjoj slici slikanoj na suncu. Druge dvije boje na suncu dosta poblijede pa sam ih više slikala u hladu. 





Svaka paleta sadrži 8g za cijenu od 7 dolara što je oko 45kn plus neka sitna njihova poštarina od nekih 2-3 dolara (15-ak kn). Dolazi u 11 nijansi. Sad oko Božića očekujte ponovno neki popust na njihovoj stranici, znate, kad krene Božićna groznica. Tekstura je također prekrasna, jako su pigmentirane (to naglašavam po 100-ti put) i lijepo se blendaju.



Zaključak: Za pigmentiranost koju dobivate i vrlo dobru cijenu i količinu- mislim da se ovo itekako isplati!! Dok ne probate neko njihovo rumenilo, neznate o čemu govorim! :D

P.S.: Kažu da su Lace i Rose Gold dupe onih slavnih NARS Orgasm i Super Orgasm (a koštaju troduplo! 30 eura! haha). Možete si na Google-u pogledati usporedbe ova 4 rumenila. Orgasm- Rose Gold (izgleda svjetlije), te Super Orgasm- Lace (više zlatnog sjaja). To je ta neka kombinacija iako sam danas zaključila da su Lace i Rose Gold iste. Pigmentacija je zaista izvrsna i svi koji su ih probali su ih i zavoljeli!

Kako se vama čine? Imate li koje Sleek rumenilo? :)

8 comments:

  1. Obožavam Sleek rumenila. Baš sam pisala o njima prije 2 dana. Sleek je zakon :)

    ReplyDelete
  2. Nemam Sleek rumenila, ali nijansa Rose Gold izgleda fantastično :) Taman po mom ukusu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj ukus je definitivno i kažem da ovo paše baš svima. Boja je super prilagodljiva. :)

      Delete
  3. Koja divota! Ja sam presretna jer su uveli plaćanje preko paypala i planiram skoru narudžbu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, sad je ful jednostavno. Iako mi je ovaj put trebalo dosta dugo da dođe, čak nešto više od 15 dana. Ali nije mi se žurilo, pa ajde, opraštam im :D

      Delete
  4. Rose gold mi je sljedeci na listi za kupovinu, hvala za usporedbu sa lace paletom jer sam se pitala dali je to isto rumenilo :D

    ReplyDelete