Wednesday, November 19, 2014

Kozmetika Aura Absolute Matte tekući ruževi

Ovo su moji prvi proizvodi kozmetike Aura i vrlo sam ponosna što sam dobila ove mat tekuće ruževe na recenziju. Puni naziv ovih ruževa je Matte Velvet feel Long lasting lip cream i dio su nove kolekcije.

Prvo što moram napomenuti je način na koji su oni dospjeli do mene. Naime, pred nekih mjesec dana, u razgovoru s Aurom, sklopili smo suradnju za recenziju ovih divnih ruževa. Međutim, postojao je jedan problem, a to je da Aura ne postoji u Hrvatskoj, već u Srbiji, točnije u Beogradu, a ja sam u Puli i primopredaja nije bila izvediva na prvu. Čista sreća je bila ta da je jedna poznanica upravo tada organizirala izlet u Beograd na sajam kozmetike. Nju sam zamolila da mi podigne paket, ali opet je bio problem kako da ona dođe do prodajnog mjesta Aure kad nikad nije bila tamo?? Djelatnici Aure su bili toliko ljubazni i unatoč svim komplikacijama željno su mi htjeli dostaviti te ruževe, pa su ih poslali na adresu hotela, gdje je ta poznanica podigla paket, predala ga mojoj prijateljici s kojom je opet morao dalje putovati. I tako je paket završio u Pazinu, gdje me opet dijelila kilometraža. Srećom pa mi je to prijateljica koju redovno posjećujem, te sam tjedan dana kasnije dobila ruževe u svoje ruke. Toliko kompliciranja, čekanja tjedan dana tu, pa tjedan dana tamo,... Moram priznati da sam u tom trenutku osjetila toliko neopisivu ljubaznost djelatnika Aure kao nikad do sad. Neizmjerno im hvala što su sve to učinili za mene!! :*



Ukupuno je 13 nijansi ovih ruževa, a ovdje ih možete vidjeti sve. Poredani su brojevima od 601-613, te svaka nijansa ima i svoj naziv na engleskom.





Svaki ruž ima na sebi naljepnicu koja štiti od prijevremenog otvaranja, a i na njoj je otisnut datum upotrebljivosti proizvoda. 2017. godina mi ipak zvuči malo previše kad je u pitanju proizvod za usne, ali dobro,..


Što se tiče veličine ruža; mali je, sasvim je praktičan, stane u svaki džep i torbicu. Sadrži 7ml. Cijena je 519 din, tj. oko 8-9 KM, tj. oko 33kn što je zaista super.


Aplikator je klasičan, spužvast, poput onoga za sjajila, vrlo jednostavan za nanošenje. Također, ne zadržava se prekomjerna količina ruža na njemu.


Ruževi sam zavoljela na prvu zbog:
- predivne pigmentacije
- što ne isušuju kao ostali mat tekući ruževi (davno sam probala Max Factor koji je ful sušio usne i drugi dan je trebala tona Melema i trusio se i nije se mogao nanositi u slojevima jer se brzo sušio itd..)
- postojan je oko 5h plus- minus što je također super (sve ovisi koliko jedete, pijete ili grizete usne)
- mogu se dodavati slojevi jer se ne suši previše brzo tako da imate sasvim dovoljno vremena za sve korekcije do savršenosti
- lagan za apliciranje
- izbor boja je za svakoga dovoljan (osim za one koji voli izmišljati toplu vodu -.-)
- imaju dvostruku funkciju: mogu biti mat ili sjajni ako preko stavite sjajilo
- cijenom su zaista svima dostupni (naspram npr. Bourjois matte velvet kojemu je cijena oko 80-90kn),..


Redom ću vam predstavljati boje. Taman kako idu u parovima. 

Prve su na redu 601 My Beloved i 602 Ring a Bell- nudaste nijanse. 
Točnije 601 je klasična nude, a 602 je izraženog rozog podtona (inače sam ljubitelj ove pomalo mesnate boje ;) ).




Sljedeće su na redu 603 Sooner or Later, 604 Boy oh Boy i 605 Checkmatte- naranđasto- crvenskaste nijanse. 
Točnije 603 je zagazito crvena, ja ju volim nazvati nekom smečkastom crvenom, super za one koji ne vole prave crvene ili im ne stoje (poput mene!), 604 vrlo izražajna naranđasto crvena ili ja ju volim zvati kričavo crvena i 605 je prava crvena, tamnija.




Iduće su 606 Pink a color, 607 Mind on Vacation i 608 Instant Crush- crveno- rozaste nijanse.
Točnije, 609 je i dalje crvena nijansa, ali ima nekog rozog podtona, 607 je samo malo rozija od  prethodne, a 608 je ultra kričava roza, zaista je divna! Pre fora su mi takve boje ali nažalost mi ne stoji tako kričava. Uvijek se nadam da će mi više boja pasati nakon što skinem fiksni aparatić! :D




Iduće su 609 Candy Pick, 610 Vivid Feel i 611 Time for Selfie- bobičaste nijase. (izgledaju mi kao neke maline za papati :D )
Točnije 609 je trebala upasti u prijašnju grupu rozastih, ali sam odustala jer tamo su ipak nešto kričavije, ovo je tamnija, baby roza, a 610 i 611 mi je dosta teško opisati jer ni sama ne znam šta su. Neka kombinacija ljubičaste, roze i crvene. 610 malo više vuče na ljubičasto-rozu, dok 611 vuče na ljubičato- crvenu. 610 mi se također posebno sviđa.




I zadnje dvije nijanse su 612 Matte Mess i 613 Good Vibes- ljubičaste nijanse.
Točnije, 612 je predivna ljubičasta koju obožavam nositi tokom jeseni. Apsolutno je divna!! 613 je slična prethodnoj 609, mrvicu tamnija.




Ove divote od ruževa (kao i ostale Aura proizvode) možete kupiti na www.AURA.co.rs. Tamo ujedno možete vidjeti i popis trgovina gdje se nalaze.


Zaključak: Proizvod definitivno preporučam iz razloga što ne isušuje kao ostali mat tekući ruževi, vrlo je lijepo pigmentiran, postojan, izbor boja je za svakoga dovoljan, cijenom su svima dostupni,.. jedina mana je što nisu dostupni u Hrvatskoj. Stoga, ako putujete preko granica ili imate nekoga tko tamo putuje, svakako si kupite barem jedan!

P.S.: Naknadno ću dodati slike ruževa na usnama pošto ih nisam još sve poslikala (biti ćete obaviješteni! :) ).

Kako se vama čine ovi ruževi, koja vam je nijansa najdraža i možda koje iskustvo? :)

*PR uzorak

5 comments:

  1. Baš su prekasne nijanse. Baš šteta što kod nas nema Aura kozmetike :(

    ReplyDelete
  2. Kako su prekrasne nijanse... :)
    Raznolike boje,odličan izbor imaju,baš bi ih voljela isprobati.

    ReplyDelete
  3. ajme kak su lijepe nijanse, i velika pohvala za post!!!!

    ReplyDelete
  4. di se mogu narucit pomagajte ocu ih svee :)

    ReplyDelete