Monday, October 27, 2014

Trio FIGHT: KIKO vs. Essence vs. Essence lakovi za nokte

Dok čekamo pobjednice i pobjednike nagradne igre i da iskoristim sunce vani, za vas sam pripremila novi trio fight! U ovoj rundi bore se neki mogući dupe-i lakova za nokte koje posjedujem, a to su KIKO 529, Essence 147 Miss Universe i Essence 38 Choose Me! Radi se o plavo- zelenim lakićima za nokte koji u sebi sadrže glitter.




Na prvi pogled su sve slične, zato i je fight da vidimo koja je najbolja! :D


Sada već možemo gledati ove lakove iz drugog kuta. Ići ću redom:

KIKO 529- mi je odmah na prvu bio favorit! Sadrži fini shimmer. Na slici sam stavila 2 sloja. Tu boju sam već rekla da ću nositi tokom zime jer mi je definitivno pun pogodak. S njihovim lakovima nikad nemam problema oko pigmentiranosti i mazanja. Baš je pre dobar!


Essence 147 Miss Universe- ovaj je skoro pa isti kao KIKO što se tiče bazne plavo- zelene boje, jedino što sadrži krupniji šareni shimmer. Lajk! Također sadrži sedefasti efekt što mi se jako sviđa. Inače jako volim presijavajuće stvarčice! :D Što se pak tiče pigmentiranosti i mazivosti, jaaaako sam razočarana! 3 podosta debela sloja koja ne znam niti kolko su moguća da se osuše- ful je rijedak. :(


Essence 38 Choose Me- odudara baznom bojom, baš je zelen. I još sadrži zlatni shimmer. I još je pigmentacija i mazivost loša. Nop! On odmah leti van iz borbe. :/

Sad kad izbacimo zadnji...


Na ovom drugom se čak malo primijeti na sredini nokta svjetliji dio jer lak ne prekriva dobro. Čak ni nakon 3 sloja! :O auuuuu :(



Zaključak: Essence bi pobijedio zbog ukupne boje, shimmera i sedefa, ali pigmentiranost i mazivost su ga uništili totalno! Zato će pobijediti KIKO 529! Cijenovni rang je za sve oko 10-15kn, ali pigmentiranost je velika razlika.

Što vi mislite? :)

4 comments:

  1. Krasne nijanse i Kiko mi je možda favorit, ali ja sebi izgledam čudno sa tim bojama, a u biti je to samo stvar navike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sve je stvar navike! Ja se sjećam da prije nisam mogla smisliti neke boje na sebi a sada ih nosim kao najveće hitove! :D

      Delete
  2. Meni je ljepša nijansa Essence laka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda i je da, ali tekstura je kriminalna :/

      Delete