Monday, October 20, 2014

Misslyn ruž za usne- nijansa 253

Pun pogodak! To je prvo što ću reći. Nijansa koja doslovno svakome pristaje, bez greške, na sve kombinacije- 253!


Pakiranje je crno, kvalitetna i čvrsta plastika. Količina 4g. Cijena oko 50kn za koju dobite kremaste i jako pigmentirane boje.


Već od prije imam 3 nijanse (96, 98 i 119) i jako sam zadovoljna njima. Njihov recenziju možete pogledati klikom na link. Bila sam rekla da ću nabaviti još par nijansa, pa mi se upravo ova poskliznula na blagajnu pred koji dan. :D



Na prvi pogled je nijansa matt, ali je jakoo kremasta i ima sjaj kad ju nanesete na usne!


Ovako izgleda na ruci. Nije me baš vrijeme služilo, bilo je oblačno :/



I par slika kako ruž izgleda na mojim (opet) ispucalim usnama. Zahvaljujući kremastoj teksturi to se čak ni ne primijeti. :D




No make-up, only lipstick! :D


Imam i čvrsti dokaz da nijansa zaista paše svima. Prilažem sliku 4 dame koje sam imala priliku šminkati za pir ovu subotu. Sve imaju upravo ovaj ruž!


Doista sam zadovoljna ruževima i mogu vam ih preporučiti ukoliko tražite ovakvu nijansu. Postojanost je također vrlo dobra, no ne bih znala točno definirati u satima jer to ne volim. Ipak svatko od nas ima drugačije navike kad imamo ruž na usnama, pa zavisi o pojedincu. Ovaj ruž možete kupiti u Muller drogerijama.

Kako se vama čini? :)

8 comments:

  1. Divna nijansa, baš volim ovakve boje i ne mogu vjerovat da još nemam nijedan Misslyn ruž :)

    ReplyDelete
  2. Baš lijepa nijansa! Ni ja nemam nitijedan Misslyn ruž, ali morat ću to promijeniti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Također je vrijeme da nabaviš bareeem jednog! :D

      Delete
  3. Jako lijepa nijansa! Nemam još nijedan Misslyn ruž ali o njima slušam samo pohvale pa cu ih i ja uskoro morati isprobati. Inače, volim njihove lakove za nokte. !)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Po svim dosadašnjim komentarima vidim da jako malo njih ima Mysslin ruževe..ali isplate se kupiti!

      Delete
  4. Predivna boja! Nemam ni ja nijedan njihov ruž

    ReplyDelete