Tuesday, October 21, 2014

Beauty by xxx- 2. blogorođendansko darivanje!!!

Daaaaaaaaaaaa, već je toliko prošlo! Od kad sam krenula, već 2. godine. Naravno, svaki početak je težak, bilo je tu zaista malo recenzija, ništa posebno zanimljivo, puno borbe,... Sada, mogu reći da se svašta promijenilo, pogotovo po pitanju upoznavanja novih brendova i novih iskustava. Veliko vam hvala što me pratite. Nastojim iz dana u dan biti sve bolja, a to dokazuje da i vas ima iz dana u dan sve više! Iiiii zato sam za vas pripremila veliku nagradnu igru!!!

Pa krenimo..da vidimo tko je to sve od sponzora učestvovao u nagradnoj igri:

Kozmetika Afrodita Hrvatska vam daruje 3 Mango cocktail gelova za tuširanje! Sjećate li se onih diiivnih egzotičnih mirisa o kojima sam nedavno pisala recenziju? Meni je jako teško bilo dočarati miris, pa upravo zato vam ih daruje Afrodita da i vi uživate u njima!


Avon Hrvatska vas daruje s 3 nove Big & Daring maskare, za sve vas dame koje ju još niste stigle isprobati!



HannyArt unikatni nakit i moja talentirana kolegica Hanna iz Pule, daruje jednu sretnu dobitnicu (ili sretnog dobitnika da pokloni svojoj boljoj polovici) ovim prekrasnim naušnicama koje sama izrađuje!


Essence Hrvatska daruje puno različitih proizvoda! Ima tu lakova za nokte, sjajilo, sjenilo, maskara, naljepnice za nokte, naljepnice s tušem za oči, glittera za nail art,...



Misslyn Hrvatska vam također daruje naljepnice za nokte iz nove Grunge Princess kolekcije, olovke za oči i olovke za usne.



Batiste Hrvatska daruje čak 5 vrlo popularna šampona za suho pranje s L-Argininom od 250ml, za lijepu kosu svaki dan!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pravila nagradne igre u 3 koraka:

1. Like na Facebook stranici- Beauty by xxx
2. Podijelite objavu na svom Facebook profilu- javno tako da je vidljiva na vašem zidu
3. U komentar na Facebook objavi ostavite svoje podatke- ime i prezime.

Objavu koju morate podijeliti i gdje točno morate napisati svoje ime i prezime pisati će na mojoj Facebook stranici. Oni koji ne budu poštivali pravila, budu bezobrazni, žicali nagradu u inbox, stalno me ispitivali kad će objava, itd- njih ću diskvalificirati, tj jednostavno ću izabrati novog dobitnika. Želim samo da nagradu dobijete fer! :)

Također možete (ali nije obavezno), posjetiti stranice sponzora koji sudjeluju u ovoj nagradnoj igri. Svi oni imaju još jako puno toga u izboru! ;)

Nagradna igra traje od danas, pa sve do idućeg ponedjeljka 27.10.2014., kada objavljujem čak 5 dobitnika. Pakete sama slažem, tako da će svih 5 paketa biti različito i ne biram kome će što ići! :D
Kontaktirat ću sve dobitnike na vrijeme. Ukoliko se dobitnik ne javi unutar 48h bira se novi. Dobitnika biram preko random.org. U nagradnoj igri mogu sudjelovati svi s područja Hrvatske, ali ne i izvan zbog problematike s pošiljkama.

SRETNO! :)

12 comments:

  1. Glupo je što se ne mogu prijaviti na nagradnu igru jer nemam facebook, a vjerujem da nisam jedina. Znam da danas skoro svi imaju fb, ali ima i onih koji nemaju, ili su ga deaktivirali na neodređeno kao ja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, većina njih ima facebook profil i najjednostavnije mi je na jednom mjestu sakupiti sve podatke. Ja se ispričavam što to nisam napisala u pravilima, ali oni koji nemaju profil slobodno mogu pustiti podatke ovdje ispod, te ću i njih ubaciti u nagradnu igru. :)

      Delete
  2. predivno darivanje, vrhunske nagrade i odlični sponzori :-)
    Sretno svima!
    Anica Mirosavljević

    ReplyDelete