Thursday, September 18, 2014

Trio FIGHT: Avon serumi za kosu!

Kratka recenzija, već odavno svima poznatih seruma za kosu. Jedino pitanje je: koje je najbolje?!


U borbu ulaze 3 Avonova seruma za kosu, a to su redom: Daily shine, Smooth as silk i 360 Nourishment.


Daily shine je serum namijenjen suhim vrhovima, te se koristi na suhoj kosi. Više ne brojim koliko bočica sam potrošila. Njega imam već par godina, zapravo od kako sam se upoznala s Avonovim katalogom. Ujedno je to bio i među prvim Avon proizvodima koje sam isprobala i od tada traje moja ljubav s njim. Serum koji mi ima divan miris po... serumu (?!) haha nemam definiciju za taj miris, ali imam osjećaj kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona s nekim ultra skupim uljem. I da, miris traje, i traje, i traje na kosi... Ono što mi je najbolje kod ovog seruma je to da ne masti kosu. Ali uopće! A kosa je tako glatkaaaa! :D Baš neopisivo glatka. Još ako ju ispeglam, uff... 


Drugi je Smooth as silk sa proteinima svile. To je zapravo zadnji serum koji je stigao u katalog. Koristi se na suhu kosu. I ukratko ću reći da mi nema skoro nikakav efekt ili sam ja luda. Morat ću ga još koji put isprobati.. :/


Treći po redu je 360 Nourishment s Marokanskim arganovim uljem. Ovo je zapravo ulje namjenjeno dubokoj obnovi suhe i oštećene kose. Nanosi se na mokru kosu. Moja mama ga obožava jer ima vrlo krutu kosu, te joj ovo ulje ujedno omekša, zagladi i daje sjaj kosi. Mrvicu mi smeta što masti kosu, a moje vlasište je već prirodno masno. Ovo ulje volim koristiti nedjeljom kada znam da nikud ne idem, pa si napravim pakung, stavim podosta ovog ulja, zavežem kosu i tako pustim cijeli dan. Navečer operem kosu, stavim još kapljicu ulja na kosu, posušim i divim se svojoj obnovljenoj kosi! :D


Jedna mala napomena je da se sva ulja koriste bez ispiranja.

Zaključak: Daily shine je definitivno pobijedio! On mi je the best i ulazi u kategoriju: proizvodi koje vjerovatno nikada neću mijenjati! Jednostavan je, za svakodnevnu upotrebu, mirišljav, ne masti i kosa je predivno zaglađena i meka.

Slijedi ga 360 Nourishment, za povremenu, ali snažnu obnovu kose! Zadnji je Smooth as silk jer me razočarao i nema mi ni s od svile. Rekla bih bezvezan pokušaj da naprave nešto bolje od ova prethodna dva ulja, kad je to nemoguće.

P.S.: u aktualnom katalogu imate za kupiti 1. serum za 35kn (iako je najčešće za 29kn), a 2. i 3. serum sada koštaju samo 23kn na akciji! Tko želi isprobavati neka krene! :D

Koji je vama najbolji? :)

4 comments:

  1. koristila sam duuugo ovaj prvi i kosa sve super sve 5 da bi jednom slucajno ga preskočila tj. bila ga potrošila i kosa od tad uzasna, suha, petlja se :(
    Poslje ga nisam vise kupovala jer sam cula da sadrži silikon koji prividno zagladi kosu, učini ju ljepšom ali ne dubinski, što mi se zapravo i dogodilo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, sadrži silikon, ali meni iskreno uopće ne uništava kosu. Prije bih rekla da mi uništava fen i pegla :/ ali, svakako, niti jedna kosa nije ista.. :)

      Delete
  2. Imam ovaj s arganovim uljem i zasad je dobar, fino miriši, kosa je glatka poslije i ne masti mi ju. No, još ga testiram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, ni mojoj mami ne masti kosu, a meni da. To opet ovisi od osobe do osobe. Javi kakav ti je nakon nekog vremena :)

      Delete