Sunday, September 21, 2014

Afrodita Kozmetika- Mango Cocktail & Coconut milk

Kozmetika Afrodita predstavlja 3 nova gela za tuširanje i 2 nove mazalice za tijelo; predivni mirisi manga, kokosa i osvježavajućeg hijalurona!

Ova dva proizvoda nisam probala pa sam preuzela tekst s interneta.

Hyaluron gel za tuširanje
Istodobno nježno čišćenje i hidratizirajuća njega! Sadržava 100% prirodnu hijaluronsku kiselinu koja tijekom tuširanja izdašno vlaži kožu i pomaže u sprečavanju njezina isušivanja. Njega posebno pogodna za dehidriranu kožu.

Hyaluron losion za tijelo
Nemasni i brzo upijajući hidratizirajući losion za tijelo sadržava 100% prirodnu hijaluronsku kiselinu koja u dubljim slojevima kože djeluje ekstremnom snagom vlaženja. Posljedično poboljšava čvrstoću i elastičnost kože. Nakon nanošenja losiona možete se odmah odjenuti.


Ja sam na recenziju dobila Mango Cocktail gel za tuširanje, Coconut milk gel za tuširanje i Coconut milk mlijeko za tijelo.



Mango Cocktail gel za tuširanje
Toliko egzotičan i savršen miris već dugo nisam probala! Kombinaciju manga i bijelog ruma si ne možete niti zamisliti dokle god ne probate ovaj gel! Mislim, probajte zamisliti sladoled od manga s dodatkom ruma. Ili takvo nekakvo piće,... *.* Obožavam probavati nešto drugačije i neuobičajeno! Ovaj gel je za mene otkriće i definitivno trenutni favorit među tuširalicama. Što bih dala da je jestiv! :D Lijepo očisti kožu, stvara puno pijene što jako volim i miris osjetite još dosta dugo nakon tuširanja. Također, ovaj gel vlaži kožu dodanim pantenolom. Pakiranje je plastično, naranđaste, prozirne boje, tako da lako možete vidjeti koliko vam je ostalo do nove kupovine. Skoro sam zaboravila reći da ovaj gel za tuširanje koristim i kao tekući sapun za ruke jer me stalno privlači taj miris, a ujedno i lijepo opere ruke!




Coconut milk gel za tuširanje
Oduvijek sam bila veliki ljubitelj proizvoda s mirisom kokosa. Svi me ti egzotični mirisi podsjećaju na ljeto pa ih koristim i zimi i molim da se ljeto čim prije vrati. :D Ovaj gel za tuširanje je kremasti, što me dodatno privuklo. Dodadno se dobiva taj osjećaj hidratacije. Također lijepo čisti kožu, prozirnog pakiranja. Ekstrakt kokosa i biolipid koži pruža cjelodnevnu intenzivnu njegu.


Coconut milk mlijeko za tijelo
Također predivan kao i gel. Jako mi se sviđa što mogu koristiti mlijeko za tijelo s istim mirisom, te tako zadržati hidrataciju i miris na koži. Njeguje, koža ostaje meka, lagan je, ne masti, brzo se upija. Ovo pakiranje je bijele boje i ne vidi se koliko ga trošite kao što je to moguće s gelovima.

Sad baš razmišljam kako mi je žao što ne postoji neki losion za tijelo iz iste linije kao i mango gel za tuširanje. :/



Intenzivna prirodna njega bez parabena, parafina i BHT-a, vraća prirodni pH u ravnotežu, čime su prikladni za svaki tip kože. Svi ovi proizvodi su količine 250ml što smatram sasvim pristojnim. Gelove za tuširanje možete pronaći po cijeni od 12,90 kn, dok losione za tijelo možete pronaći po cijeni od 21,90 kn.

Oba gela koja sam probala su super, dajem im 5+, ali za mango dajem veliku preporuku!! Ja sam oduševljena njime! Volim ja kokos, ali ovo je čarobno, drugačije i vrijedno svake egzotične kune. Ujedno ću vam šapnuti da ćete uskoro moći osvojiti ovaj mango gel za tuširanje! Ali pssssssst...! :D

Volite li Afrodita gelove i koje?

PR proizvod*

6 comments:

  1. Obožavam liniju sa zelenim čajem i gel ulje s bademom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala, ali ovo gel ulje zvuci primamljivo ;)

      Delete
  2. baš šteta što nisu izbacili i Mango losion :D
    Mango i rum mora biti dobro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu vjeruj mi da je dobar! Bas poseban miris. I za te novce si ga svatko moze priustiti. Da, i meni je zao sto nema losion :/

      Delete
  3. I ja sam dobio Mango Cocktail na recenziju i u potpunosti se slažem s tobom. Predivan dodatak mojoj postavi, a u okviru tuširanja i zajedno s Avon šamponom od manga i đumbira. Tri mirisa u jednom tuširanju (mango, đumbir i bijeli rum). Ludilo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar ne da je ful teško dočarati riječima taj miris? :D

      Delete