Monday, September 29, 2014

KIKO Super Gloss- sjajila za usne

Znate ono kad vidite neki komad šminke i morate ga kupiti?! Nijanse 105 i 112 KIKO Super Gloss sjajila su meni zapele za oko!

Kratka recenzija s više slika, manje teksta! :)



Nijansa 105 je breskvasta, a 112 je boja pudera. Obje boje sadrže zlatni shimmer, a posebno mi se sviđa sedefasti efekt u boji 112.




Nijansa 105:




Nijansa 112:




Aplikator je spužvast, klasičan i meni ujedno najdraži kod sjajila. 

Boje ne daju neku posebno jaku pigmentiranost, ali sjaj je taj koji ovdje dominira i zašto su mi sjajila posebna!



Nijansu 112 ste već mogli vidjeti na meni i taj illumination efekt koji mi se jako dopada ljeti! :))


Cijena ovog sjajila je 4,90 eura, iako KIKO uvijek ima nekakve akcije pa bude i za manje. Sjajila su dostupna u ukupno 28 nijansi što mislim da je super i da svatko može naći nešto za sebe. Preporučam ova sjajila svima koji se vole šljaštiti! :D Vi koji ne volite glitter, shimmer ili bilo šta sjajno- lagano ih izbjegnite. ;) 

3 comments:

  1. zadnjih godina sam prešla na ruževe, a prije sam voljela sjajila. ova izgledaju lijepo :)

    ReplyDelete
  2. Nijansa 105 je točno ona nijansa sjajila koju ja obozavam! :)

    ReplyDelete