Monday, September 8, 2014

KIKO lakovi- nove nijanse!

Napokon da vam pokažem nove nijanse KIKO lakova! Već i ptice na grani znaju koliko ih obožavam.. Dakle, ono što slijedi su zapravo jesenske boje, iako nisam razmišljala o tome dok sam ih kupovala u trgovini. To sam zapravo skužila tek kad sam došla doma! haha :P

Ja sam već lagano u jesenskoj kožnoj jaknici dok idem van navečer, a i dugi rukavi su uvijek tu. Naravno, kako je jesen tu, nezaobilazni su tamni ruževi i lakovi. Evo što sam vam pripremila.. :D




Ovo su prve 3 nijanse...


Nijansa 509- je svijetlo roza, metalik, kupljena za mamu. Nije baš pretjerano moj stil, ali je lijepa. Jedino se dosta vide crte kod nanošenja što ne volim.



Nijansa 659- roze, krupne šljokice, kao konfetići. Jako mi se svidjela u bočici, ali nije baš gusta tako da sam ovu manikuru napravila na brzinu, površno i nije mi se svidjela pa sam ju skinula nakon par minuta. Ovaj lak je baš kao top coat. Inače, kao što sam rekla, predivna nijansa u bočici, samo da je malo gušća. 


Nijansa 497- pun pogodak! Izgleda potpuno crna, ali na suncu dobije taj ljubičasti glitter efekt i izgleda božanstveno! Baš definitivno moj favorit za ovu jesen i zimu! <3




I još 3 nijanse...


Nijansa 532- kao neka plava sa zelenim glitterom. U bočici izgleda kao zelena, ali na noktima više baca na plavo.




Nijansa 529- također pun pogodak! Boja koju ću isto jako puno nositi ovu jesen i zimu. Metalik plava s plavim shimmerom. Također <3





Nijansa 524- je zadnja i isto mi se jako sviđa. Kao neka indigo (plavo- ljubičasta) sa šarenim glitterom u sebi. Fora mi je zbog tog šarenog efekta :D





I to bi bilo to od zadnje kupovine KIKO lakova. Kako vam se čine nijanse? :)

2 comments: