Saturday, August 30, 2014

ANNY 694 Blue Hypnosis

Ovaj lak za nokte sam dobila za rođendan još pred mjesec ipo dana i nikako da uhvatim vremena da ga podijelim s vama. Radi se o ANNY 694 Blue Hypnosis laku. 


Vidim da je dosta cura zaluđeno ovim lakovima zbog velikog izbora nijansi (kako kažu) i što se lijepo razmazuju i pigmentirani su.


Ovaj lakić, kao i sve njihove druge nijanse, možete pronaći u Douglas i Iris parfumerijama po cijeni od 70kn. Meni je iskreno puno dati toliko jer je količina mala.


Plavo, šljokasto,...


Mala bočica, kratki kistić, na oko predivna nijansa!


Međutim, slijedi razočaranje,... Ne znam da li je do ove nijanse ili su svi njihovi lakovi tako rijetki, ništa mi posebno ne prikrivaju i na kraju mi ispadne mat finiš. Baš sam se razočarala. Ovo je bilo brzinski nalakirano i ispalo je kako je ispalo. :/




Dala sam mu drugu šansu, ovaj put 3 sloja laka. Ispalo je bolje, ali svejedno nisam bila skroz oduševljena jer nekako ne ful ubija taj završni NE-sjaj i hrapavost! Što se pak tiče trajnosti laka, ne mogu komentirati jer ga još ni jednom nisam nosila, samo sam ga isprobala.






Sve u svemu, za tu cijenu mi se ne sviđa ova nijansa. Možda ću je koji put nositi, ali koristit ću top coat.

Ne bi voljela sad slušati komentare tipa: dobila si to na poklon i još prigovaraš!.. Ne prigovaram nego realno recenziram ;)

Ima li koja od vas ovu nijansu ili neke druge od ANNY pa da mi kaže svoja iskustva? :)

2 comments: