Tuesday, June 17, 2014

Sleek Pout polish balzam za usne - Raspberry Rhapsody

Pred, sad već jako dugo vremena, dobila sam na recenziju Sleek Pout polish balzam za usne u nijansi Raspberry Rhapsody. Poslali su mi ga sa stranice click2chic s koje do sada nisam imala prilike naručivati, ali sam čula pozitivne komentare. To vam je ukratko cijeli DM, Kozmo, Bipa, Muller ili tako nešto u online obliku. Tamo zbilja možete naći svega, od preparative do dekorative, pa i šire. Like za stranicu!



Na njihovoj stranici piše: Pout Polish Sleek balzami vaše usne njeguju i istovremeno oboje poput gloseva. Sadrže bademovo ulje, shea maslac, vitamin E i zaštitni faktro SPF 15. Vaše će usne pomoću njih biti njegovane, navlažene i obojene u ljubičastu nijansu Raspberry Rhapsody.


Dobivate ga u ovakvoj kutijici od plastike, samo orginal je s crnim čepom čini mi se. Ovo je PR proizvod, pa pretpostavljam da je zato moj prozirni. Sadrži 10g grama što je jako lijepa količina.



I da, ovo meni nije baš ljubičasta boja?! Meni je ovo roza. I baš takva boja mi nikako ne stoji! :(


Ovako balzam izgleda na ruci. Na usnama ga ne mogu slikati jer mi se fotoaparat nalazi nekih 60km od mene, a ove slike su slikane još pred mjesec dana. 


Ono što me odmah odbilo: kao prvo ne volim ovakve nehigijenske proizvode gdje moram uroniti prste unutra da bi si namazala usne, to automatski znači da si ne mogu mazati usne kad god poželim. Užas! Uz to, balzam je toliko mekan da mi je prst doslovno uronio u proizvod. Nije kao melem gdje morate malo topiti proizvod. Razumijem da treba biti mekan, ali ne baš ovoliko.. Teško ga je koristiti hoću reći.. :/


Razumijem da se radi o balzamu, ali ja ne volim ovakvu slabu pigmentiranost. Jednostavnije ću si staviti melem i sjajilo preko ili ću odabrati ful pigmentirani ruž ili tako nešto. Ne volim ovakve između proizvode.
Plus mu je njega usana, ali nije ni to baš nešto bog zna što jer se brzo skine s usana i onda opet moram uronit prst u bočicu itd itd.. -.-


Cijena jednog ovakvog balzama je 60kn. Ovdje možete vidjeti detalje o proizvodu i samoj kupovini. :)

Zaključak: Ja nisam zadovoljna. Možda najvećim dijelom zbog nijanse koju su mi poslali, ali i zato što je po meni jako nepraktičan! Veću preporuku dajem za Paint Pout. Oke,  možda će se nekome svidjeti ovaj balzam, ali ja uvijek iznosim svoje mišljenje. Uglavnom, minus! :/

Kako se vama čini? Ima li koja od vas ovaj balzam? :)

PR* proizvod

2 comments:

  1. u staklenci mi se činio predivan, baš onako neka berry ljubičasta boja kakvu volim,, a na swatchu razočaranje :/ ni meni ove nijanse ne stoje, a i ne volim ih ... ali dobro, nekome bi se vjerojatno svidio :D i znao bi ga nositi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma meni to uopće nije ljubičasto kao što kažu.. iskreno, ima i boljih proizvoda ;)

      Delete