Wednesday, May 28, 2014

Misslyn sjajila - nova kolekcija: Lips in love!

Drage moje, na recenziju sam dobila sjajila za usne iz nove Misslyn kolekcije- Lips in love! Ukratko, velika preporuka! Nastavite čitati i otkrijte zašto! Ujedno vas čeka i podosta slika.. ;)

Do sada je moje najdraže sjajilo bilo jedno Avon Luxe nježno, rozo-bež boje, ali lagano ga zamjenjujem s ovim od Misslyna. Naravno, žao mi ga je baciti u zaborav nakon što smo se toliko dugo družili, ali da, dobio je zamjenu. 





Misslyn sjajila dolaze u čvrstoj plastičnoj tubici, kao i većina drugih sjajila, sa jako jednostavnim aplikatorom. Nijanse koje ćete gledati u nastavku su: 14, 43 i 97.







Evo kako sjajila izgledaju izbliza, tj. kako nijanse točno izgledaju i zajedno sa spužvastim aplikatorom koji je sasvim jednostavan.

 




Na slikama ispod možete vidjeti redom ove 3 nijanse. Imaju visoki sjaj, ali ono što je meni najdraže kod ovih sjajila su zlatne šljokice koje predivno upotpunjuju ovo sjajilo i cjelokupan izgled. Dugotrajna su i cijelo vrijeme zaista osjetite da sjajila stoje na usnama.





Neki dan ste mogli na mojoj facebook stranici vidjeti da sam nosila upravo ovo sjajilo u nijansi 97 (bež)- trenutno najdraže! Volim ga nositi samostalno, bež ruža. Evo slika za one koji nisu vidjeli. Također jako volim i ovo breskvasto!




Možete vidjeti ostale nijanse iz kolekcije, ukupno ih je 10 i sve izgledaju božanstveno! Njihova cijena je 52,90 kn, a moguće ih je kupiti u Muller trgovinama.



Zaključak: Mislim da su sjajila zaista kvalitetna, dugotrajna, cijenom pristupačna, veliki izbor boja (barem za moj ukus) i definitivno si trebam nabaviti još 1-2 nijanse! Preporuke! :D

Kakva su vaša iskustva s ovim sjajilima i općenito s Misslyn kozmetikom? :)

2 comments:

  1. lijepa su, najljepše mi je ovo zadnje - bež :)
    nisam još nikad ništa koristila od Misslyn kozmetike, ali privlače me :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uvijek je dobro probati nove proizvode, a još bolje nove marke! :)

      Delete