Sunday, April 20, 2014

Proljetna manikura a la Maja :)

Evo kako je stiglo proljeće, tako sam se i ja napokon sam malo vratila na prirodne nokte. Najrađe bi ih opet izgelirala, ali malo odmora i običnih lakova dobro dođe :D

Već jako jakoo dugo nisam napravila nikakvu manikuru, pa sam odlučila da je sad krajnje vrijeme! :D

Kako biste postigli ovakvu manikuru, od materijala će vam trebati:
- KIKO lak u nijansi 389 ili neki drugi tirkizni lak
- Essence lak u nijansi 154 Pink & Proud
- prozirni lak (ja imam KIKO 200)
- tanki kistić za crtanje

Napominjem da sam ja koristila ove lakove, iako ova manikura može biti kombinirana i u bilo kojoj drugoj nijansi. Ja sam mislila kombinirati tirkiznu i metalik rozu jer mi je to prvo palo na pamet za proljetnu manikuru.



Za početnike, tj oni koji nisu baš vješti s crtanjem, najbolje vam je da uzmete obični papir i počnete crtati po njemu ružice s kistićem. Bitno je samo da vam lak nije suh!


Pustite mašti na volju, crtajte kakve god želite ružice i koliko ih god želite. To je sve samo proba!


Nakon male vježbe možete nalakirati nokte s tirkiznim lakom.


Idući korak je crtanje. Upravo one ružice koje ste crtale po papiru samo isto nacrtajte na noktima. Ja sam dva nokta napravila drugačije jer jednostavno moram imati nešto posebno, nešto drugačije. Tako da sam na njih nacrtala kao neke cvjetiće, koje vrlo lako nacrtate kao male kapljice i u sredinu stavite dijamantić. Kad ste gotove sve premažite sa završnim prozirnim lakom da vam manikura izgleda savršeno i dugo traje. I eto vaše gotove manikure!




Moja inspiracija su bile ove latice ukrasne trešnje koje su mi zamele dvorište..


I  malo ukrašene slike koje ste već mogle vidjeti na fejsu..



Jedini problem bi vam mogao biti: kako napraviti drugu ruku? Ali probajte! Malo je možda teže, ali nije i nemoguće! ;) Čak i da ne uspijete, nalakirajte ih samo u tirkizno ili neku drugu boju. Budite drugačije, pa proljeće je! :D

Kako vam se sviđa moja ideja proljetne manikure? :)

5 comments: