Friday, April 11, 2014

FM metalik sjenilo- nijansa Pink Cloud + LOTD

Danas ćete više gledati nego čitati o jednom novom proizvodu u mojoj make-up kolekciji. Radi se o FM kozmetici!

FM GROUP sa sjedištem u Poljskoj bavi se distribucijom parfema od 2004. godine. Svoje poslovanje bazira na dugoročnojtradiciji proizvodnje parfema tvrtke Perfand. Imaju širok spektar proizvoda: parfemi, moderni make-up proizvodi i visokokvalitetna sredstva za čišćenje. 


Prvi put se susrećem s ovom kozmetikom iz razloga što sam za nju uglavnom čula da imaju parfeme. Tek nedavno sam doznala da imaju još jako puno toga na izbor. 

Na recenziju sam dobila metalik sjenilo u nijansi Pink Cloud. Količina mu je 2,6g. Ambalaža je jednostavna, čvrsta crna plastika. Mislim da je ambalaža zaista kvalitetno napravljena i dovoljno je čvrsta.



Evo što FM kaže o ovom sjenilu:

- metalik boja prekrasno predstavljena u svijetlim i tamnim nijansama, dodajući određenu notu glamura vašem izgledu. 
- dugotrajni, intenzivni pigmenti pružaju savršen make-up očiju 
- inovativna tekstura čini sjenilo izuzetno jednostavnim i ugodnim za primjenu 
- prirodna ulja iz sjemenki Limanthes Alba i avokada omekšavaju i hidratiziraju osjetljivu kožu kapaka 
- vitamin E ima anti-aging učinak, a kaolin hrani kožu oko očiju 
- sadrži UV filtere


Radi se o jednoj metalik, nježno rozo-nude nijansi. Jako lijepa za korištenje kao baza. Sjenilo se lijepo nanosi, ne trusi se i postojano je. Ono što me najviše zainteresiralo na ovom sjenilu je UV filter jer se još nisam susrela s takvim sjenilima.



S obzirom da je vrijeme bilo jako lijepo, uspjela sam zbilja jako precizno slikati nijansu. 




Moram priznati da je jako lijepo pigmentirano i izvrsno za dnevni look. Tako sam i ja brzinski napravila jedan dnevni look kombinirajući upravo ovo to sjenilo s malo Avon Luxe Glamorous roses sjenilom na krajevima kapka. Koristila sam i umjetne trepavice s Avon Aero Volume maskarom.

P.S.: Iskreno bih voljela da su mi obrve svaki dan ovako lijepo sređene! :D









Osim ove nijanse u ponudi imaju i druge. Možete ih vidjeti na slici ispod. Jako mi se dopada ova smeđa i ljubičasta nijansa. Cijena mu je 65kn što je jako dobro. Zadovoljna sam ovim proizvodom i preporučam ga!

Inače na njihovoj Facebook stranici možete pitati sve detalje kako naručiti ovaj proizvod.

Ima li netko kakav njihov proizvod? Kakva su iskustva? :)

*PR proizvod

2 comments: