Monday, March 3, 2014

Pantene Pro- V nagradna igra povodom Dana žena

Drage moje, u suradnji s Pantene Hrvatska, igramo se povodom Dana žena, te tako možete osvojiti čak 2 seta Pantene proizvoda za oblikovanje za normalnu kosu. U nastavku slijedi popis proizvoda koji se nalaze u svakom od setova.
Normalna kose manje je fleksibilna i teža. Također, ima tendenciju upiti vlagu, postati paperjasta i podložnija je isušivanju i oštećenjima. Razvijajući formulu proizvoda za oblikovanje ovog tipa kose, Pantene znanstvenici posvetili su posebnu pažnju izdržljivosti kose i zaštiti od vlage.
Style & Protect Extra Hold pjena [250ml] – pjena s hranjivim kompleksima pomaže zaštititi kosu od oštećenja uzrokovanih vrućim zrakom i češljanjem.

Split End Mender serum intenzivno obnavlja štiteći suhe i lomljive vrhove uzrokovane oblikovanjem kose. Intenzivni hranjivi tretman za suhu/oštećenu kosu.Bogati serum prodire duboko u korijen kose.Štiti i jača kosu od oštećenja uzrokovanih češljanjem i staylingom.
Kako sudjelovati u nagradnoj igri?

1. Lajk na moju facebook stranicu ako još niste: Beauty by xxx
2. Like na službenoj stranici Pantene Hrvatska
3. Podijelite objavu ove nagradne igre s moje facebook stranice da bude javno vidljiva na vašem facebook profilu
4. U komentaru na mojoj facebook stranici ispod objave ove nagradne igre pustite svoje ime kako bih vas mogla dalje kontaktirati.

Molila bih da odradite svih 4 koraka za sudjelovanje u nagradnoj igri kako bi bili fer jedni prema drugima!

Nagradna igra počinje s današnjim danom (03.03.2014) i traje sve do subote (08.03.2014) kada ću objaviti dvije pobjednice ovog darivanja putem random.org.

Sretno svima!!! :)

7 comments:

  1. Jesam sve... Bas bi htjela probat ovaj serum Pantenov, dosta sam ih vec isprobala i ako je dobar kao i ostali Pantenovi proizvodi onda ima mozda spasa za mene hhh

    ReplyDelete
  2. Bogme njihovog sam dosta probala i super mi je.Voljela bi i ovo probati.

    ReplyDelete
  3. I ja volim njihove proizvode, ali ove nisam probala. Pobjednicu ili mozda pobjednika bira random.org. Da se mene pita ja bih sve stavila kao pobjednike! :D sretno!!! :*

    ReplyDelete
  4. Ljiljana Bošnjak Gligorević Lijepa nagrada

    ReplyDelete
  5. Sara Štajduhar
    odlična nagrada

    ReplyDelete
  6. Koristim i volim Pantene pa moram ovo odigrati :-)
    Hanna Ruža Matich na FB

    ReplyDelete
  7. Nadam se da će me ubosti sreća.

    FB: Marica Opačak

    ReplyDelete