Monday, March 10, 2014

Kupljeno, zaboravljeno: Essence colour arts pigmenti

Završena je Salsa Latina Istriana i svo šminkanje i predobra zabava koju smo imali. Slike će biti uskoro! No ne smijem zaboraviti pisati recenzije jer mi se gomilaju iz dana u dan! Neznam ni sama od kud bih prije krenula jer sam, uz sve recenzije koje su trenutno na čekanju, pronašla još par proizvoda koje sam kupila i jednostavno nikada ih nisam podijelila s vama. Tako je npr. s Essence colour arts pigmentima koje sam kupila prije otprilike mjesec- dva, dok su mijenjali kompletan asortiman u dm prodavaonicama, pa sam ugrabila s popustom.


Essence pigmenti su multifunkcionalni proizvodi koji se mogu koristiti na očima, licu, usnama i noktima. Uz njih dolazi i linija baza u koje se miješaju za najbolji efekt. Ja nisam probala niti jednu bazu jer ih koristim samo na očima, a za to se može koristiti i obična baza za kapke koju inače koristite pri šminkanju.


Kao što vidite, prva stvar koja me je onako mrvicu odbila su ova slova koja su se skinula doslovno već na kasi. Ali nije bitno, ništa strašno. Na ovom rozom u sredini nije bilo tih problema jer je to očito drugačije pakiranje od ova dva.

Ispod na slici možete vidjeti da taj rozi ima poklopčić, a druga dva nemaju. Odmah da kažem kad sam kod tih poklopčića iznutra: hmmm, svaki ima svoju dobru i lošu stranu. Meni je najlakše sadržaj istresti u sami poklopac, i stvar je u tome da neki puta znam uzeti previše, pa onda kod ova dva mogu lako vratiti sjenilo natrag u bočicu, a kod ovog rozog nikako. Isto tako ovaj rozi daje jednu dozu sigurnosti i zaštite da pigment ne leti svugdje ili ne dao Bog da vam padne na pod :O , dok ovi drugi kad se tumbaju po koferu, torbi ili bilo gdje drugdje, već izlaze van, pa onda opet treba sve vraćati unutra i bla bla bla. -.-

Oke sad sam sve dosta spetljala, ali ovo sam htjela reći: kod rozog sjenilo neće tako lako izaći zbog još jednog sigurnosnog poklopca (plus), ali višak neće apsolutno nikako natrag niti ući (minus)! Kod ova druga dva sjenilo ide ful jednostavno van što stvara probleme pri transportu i prevrtanju (minus), ali zato se višak sjenila može jednostavno vratiti zbog dubljeg utora (plus). Nadam se da sam sada bila jasna. :D

Ali to su zbilja sve sitnice.. Ajmo dalje! :D


Sve je zapravo krenulo kada sam htjela kupiti čisti bijeli pigmentić, ali s obzirom da ga nisam našla morala sam uzeti druge. Teško meni :P Dakle, nijanse koje imam su redom: 03 box of chocolate, 11 coton candy i 20 black sparrow. To su jedine koje sam u tom trenutku na akciji ulovila i koje su mi se sviđale. Inače, izbor boja je itekako velik!




Kao što sam rekla, pigmenti se koriste s Essence bazom namijenjenu za oči, nokte i usne (za svaku je posebna baza). Za oči se mogu koristiti s uobičajenom bazom koju inače koristite za kapke pri šminkanju ili s mokrim kistom za najjači efekt pri čemu se postiže i metalik efekt.

Za ovu treću nijansu 20 Black sparrow sam mislila da je crna, ali nije ni ova loša. Evo kako izgledaju: 





Moram priznati da su i lijepo postojani. ;)


Količina ovih pigmenata je otprilike oko 2g (to ovisi od boje do boje i neki imaju glitter, a neki shimmer u sebi) i koštaju svega 22kn. Ja sam ih ulovila za nekih presmješnih 9,99kn. Možete vidjeti da su za tu cijenu itekako pigmentirani! Morat ću si nabaviti još koju nijansu! Svakako preporučujem! Zbilja jedan od proizvoda za koji treba reći: bravo Essence! :D 

Jeste li probale ove pigmente? Kako vam se sviđaju? :)

No comments:

Post a Comment