Friday, March 21, 2014

Kupljeno, zaboravljeno- Avon maslac za tijelo s kakao maslacem Vs. After Sun maslac

Bok svima! Neko vrijeme sam opet bila neaktivna, radim na jednom projektiću, pa mi nemojte zamjeriti. Ne smijem reći o čemu se radi, ali doznat ćete sve! :D Nakon male pauze, opet se vraćamo Avonu jer sam pred otprilike mjesec dana (ne znam točno) kupila jednu mazalicu za tijelo koja me oduševila, a to je maslac za tijelo s kakao maslacem!

Ovo ne mogu reći da je novitet, ali nije ni nešto što je već zaboravljeno, jer na sve strane slušam pozitivne komentare. Stavljam ga opet u grupu kupljeno, zaboravljeno jer sam ga skoro cijelog potrošila, a nisam ga niti slikala za recenziju haha :D

Inače sam jako veliki ljubitelj Planet Spa maslaca za tijelo s mineralima mrtvog mora, a sada vam donosim duplo privlačniji proizvod gledajući u financijskom smislu!


Ova linija se sastoji od kreme za lice, kreme za ruke i maslaca za tijelo. Kremu za lice nisam probala, krema za ruke nije dočekala slikanje jer je već mama potrošila (bila je jako zadovoljna, to je jedino što znam), ali hvala Bogu pa je maslaca još nešto i ostalo haha :D

Recenzija će biti kratka s obzirom da ću govoriti samo o jednom proizvodu. Za usporedbu sam uzela After Sun maslac koji jako volim koristiti preko ljeta. Neće biti baš prava borba (Vs.) proizvoda, nego sam ih čisto tako stavila zajedno.


Uzela sam ova dva maslaca za usporedbu jer je količina ista- 200ml. Pakiranje je također isto, plastično, okruglo, s poklopcem. Iii konzistencija je ista, oba dva su skroz maslac teksture, tj. čvrsti su, gusti, nema kapanja, preljevanja,... Ono što je različito je jedino miris. 

Btw tu je i orhidejica koju mi je poklonila direktorica zone Ines još za Dan žena i traje i traje i traje... :D <3



Razlog zašto toliko volim maslace je taj što nema tog famoznog kapanja kao kod losiona i nema velike količine već je dovoljna mala količina da imate osjećaj da ste se namazali zbilja kvalitetno i da nemate potrebu ponovno isti dan mazati kožu jer vam je opet suha i nikakva. Volim taj osjećaj kad se namažem maslacem da sam na miru cijeli dan ili čak bih rekla i idući dan!



Preko ljeta mi je favorit After Sun jer ima miris na ljeto, tj kokos! Ali preko zime mi ne paše taj miris, ne znam zašto iskreno :/ Tako da mi je ovaj kakao taman legao za zimski period (znam, koji već lagano završava). Ehh, sad, rekla sam da ih neću stavljati u nikakvu borbu jer jednostavno jedan mi paše za zimu, a jedan za ljeto zbog mirisa. Svejedno su jednako dobri što se tiče samog sastava!


Naspram Planet Spa maslaca s mineralima mrtvog mora (oko 79kn), cijena ovog maslaca je svega 29kn! Stvarno svaka pohvala na ovaj proizvod, mogu reći da ga kupujem opet!


Kakva su vaša iskustva s ovom linijom? :)

1 comment:

  1. After sun miriše na kokos??
    A ja se stalno molim bogu kad će više staviti nešto od kokosa ili banane.... :D
    Slažem se s tobom za maslace i meni se sviđa to što su tako gusti, ali eto miris ovoga od kakaa mi nekako nije sjeo.

    ReplyDelete