Friday, March 14, 2014

KIKO kupovina- nove nijanse lakova

Mislim da je bilo krajnje vrijeme da odem ponovno u Italiju u KIKO i kupim još koju novu nijansu lakova!! Vjerovatno ste skužili već do sada koliko obožavam ove lakove, a ako niste znali, eto ste eto saznali novost koliko sam luda za njima. 

Već sam par puta pričala o njima, ukratko: cijena je i više nego smiješna za ogromnu paletu boja koju dobivate na izbor, pigmentiranost, trajnost, maa.. riječi su suvišne. Ovo su lakovi koji su zaista must have po meni s obzirom na cijenu i ono što dobivate! Ako ih niste probali, obavezno morate! Svaki put kažem da mi je jedino žao što KIKO nije dostupan u Hrvatskoj, ali novost je i ta da od sada šalju poštom u Hrvatsku. Ajde, ajde sve smo bliže. Ako se mene pita, idući korak je otvaranje! Hehe :D  

Da ne duljim previše.. Evo novih nijansi! Tamo sam bila pred mjesec dana (daa, tek sad pišem post :/ ). Bilo je dosta sniženja, tamo uvijek ulovim te lakove po nekim cijenama od 1,5€. Količina je uvijek 11ml. Pa krenimo redom.. 




Prva nijansa je 440. Plavi glitter, onako malo krupniji, ali je lak rjeđe teksture. Rekla bih da treba 3 sloja ili 2 s plavom bazom. Uzela sam ga jer je bio jeftin i jer ga je sestra htjela. Haha :D


Eee sad jedna boja koja mi se jako svidjela. Fulll proljetna za mene! Nijansa 339. Pastelna, svijetlo plava. Onako jedno veeeeliko <3 za ovu nijansu!


Zatim je nijansa 303. Meni jako privlačna boja u nekim smeđe- brončano- zlatnim kombinacijama, metalik je nijansa. Malo ju je teže dočarati na slici, ali računajte da izgleda više kao na prvoj slici nego kao na noktima.


Nijansa 217. Meni je to baš što kažu boja mesa. Kupljena za mamu.


Nijansa 220. Bež sa shimmerom (koji se ne vidi na žalost). Također za mamu, ali imam i ja svoju istu takvu.


Nijansa 203. Zapravo bijeli french s tankim kistićem. Lijepe linije radi, ali ga se treba dobro ocijediti prije samog crtanja linija jer dosta kaplje. Kupljen za mamu.


Sada dvije nijanse koje su bile kupljene predzadnji put. To bi trebao biti kupljeno & zaboravljeno dio posta.


Prava plava nijansa 295. Imam svakakve tonove plavih, ali ovakva mi je falila, baš kao i ona pastelna, svijetlo plava! :D


I sada jedna nijansa 261 koja se zapravo može koristiti samostalno i kao top coat. Teško ju je jako dočarati. Prozirna, ali s jako jako puno rozo- ljubičastog shimmera koji se na suncu presijava u sve moguće boje. Jako jako fora lak!


I sad dvije još starije nijanse iz pred- predzadnje kupnje. Ni o tome nikada nisam pisala.


Inače nisam ljubitelj naranđastih boja, ali ova nijansa 359 me oduševila. I ta mi je definitivno favorit za ovo proljeće!


Ovo je nijansa 275. Znači, klasična crna, nema se šta puno reći za nju. I ta je za sestru.


Kako vam se sviđaju nijanse? Koje vi imate u svojoj kolekciji? :)

No comments:

Post a Comment