Wednesday, March 26, 2014

Avon Aero Volume maskara + nagradna igra!

Bok svima! Opet malo o Avonu.. U, sada već prošli katalog, stigla je nova maskara Aero Volume! Svi se nešto "furaju" na aero balončiće, pa je tako i Avon napravio maskaru koja prkosi gravitaciji. Pa da vidimo kako ona izgleda... :)

U zadnjih par dana mi se sve vrti oko šljokica i šarenih boja. Očito me proljeće obasjalo :D



Što kažu iz Avona o ovoj maskari:

Najnovija Aero Volume maskara je savršen izbor za one koji vole osjećaj lakoće na trepavicama, ali i određeni efekt. Super lagana formula ove maskare pruža trepavicama gustoću i volumen bez dodavanja težine. Aero Volume maskara pruža efekt podignutih trepavica zahvaljujući „Zero Gravity” tehnologiji, koja sadrži formulu sa šupljim vlaknima kako bi trepavice bile ultra lagane. Jedinstvena četkica u obliku zvijezde podiže i ravnomjerno obavija svaku trepavicu.

Pakiranje je plave boje, 7ml. Što se tiče četkice, izgleda kao najobičnija, ali u njoj se zapravo krije zvjzdasti oblik! Jako ga je teško uloviti fotoaparatom i mislim da ga do sad niti jedna blogerica nije baš uspjela uloviti. Naravno, najbolje se vidi uživo.






Što se tiče teksture, maskara nije ni previše gusta niti previše rijetka (kao što dosta Avonovih maskara zna biti). Sad kad krenem o efektu, moram najprije napomenuti da su moje trepavice neke male, teške za uvinuti, nikakve. Ukratko rečeno, jednom prilikom sam ih uništila i više nisu kao nekada. Tako da ih je doslovno nemoguće uviti niti s najboljom maskarom svijeta. Znači, ja se ili uopće ne šminkam ili kad se šminkam koristim umjetne trepavice za najljepši efekt.

Pokazat ću vam slike svojih trepavica, ali sigurno ćete dobiti dojam kako maskara i nije baš nešto. Ali i nije baš tako. Sviđa mi se, ajmo reći jednostavna četkica, super tekstura, i daju mi odličan efekt ali na umjetnim trepavicama. Lijepo mi ih razdvaja i spaja prijelaz mojih s umjetnim, a opet ne dajući onaj ekstra umijetni plastični efekt. Sutra- prekosutra ću objaviti jedan LOTD pošto već jako dugo nisam, baš da vidite kako efekt izgleda na trepavicama.

Moja nijansa je Black/ brown, iako je ista kao i čista crna. Nema razlike.

Ovo su moje prirodne trepavice s maskarom. Svaka bježi u svoj kraj, ne uvijaju se, itd itd.





S obzirom kakve su moje trepavice, kod blogerice A little makeup obsessed možete isto pročitati recenziju i vidjeti da je ona zadovoljna efektom. Evo i njezinih slikica:




Maskara se ne preslikava, ne trusi. Rok trajanja je 3mj, ali ne znam iskreno reći kada će se početi sušiti jer ju imam tek nekoliko tjedana. Cijena joj je oko 47kn.

Kao zaključak, moram priznati da moje trepavice nisu model za maskare. Koliko god maskara bila dobra i koliko god se trudila ja uvijat, one se nedaju. A maskara je dobra! Sviđa mi se najviše tekstura s obzirom da sam se susretala s nekim jako rijetkim Avonovim maskarama koje bi na kraju bacila. Koristim ju često na umjetnim trepavicama i zadovoljna sam.

Hoću reći da svake trepavice drugačije reagiraju na maskaru. Nekome više uvije, nekome manje. Nekome je maskara dobra, nekome ne. Ali ponajviše sam čula pozitivnih komentara za ovu maskaru!

Iiii zatooooo..slijedi nagradna igraaa!!! U suradnji s Avon kozmetikom, želimo pružiti priliku čak 5 sretnih dobitnica da isprobaju ovu novu maskaru i da vidimo kako su one zadovoljne njome. Ali ni to nije sve jer uz tu maskaru dobivate i itakako dobar i hvaljen Hidrokolor Absolute ruž za usne! Sad zvučim kao TopShop reklama, ali da, dijelimo čak 5 setova Aero Volume maskara + Hidrokolor Absolute ruž!!! <3

Kako sudjelovati u nagradnoj igri?

1. Lajk na moju facebook stranicu ako još niste: Beauty by xxx
2. Like na službenoj stranici Avon Hrvatska
3. Podijelite objavu ove nagradne igre s moje facebook stranice da bude javno vidljiva na vašem facebook profilu
4. U komentaru na mojoj facebook stranici ispod objave ove nagradne igre pustite svoje ime kako bih vas mogla dalje kontaktirati.

Molila bih da odradite svih 4 koraka za sudjelovanje u nagradnoj igri kako bi bili fer jedni prema drugima!

Nagradna igra počinje s današnjim danom (26.03.2014) i traje sve do ponedjeljka (31.03.2014) kada ću objaviti 5 pobjednica ovog darivanja putem random.org.

Nagradna igra je internacionalna, ali ako se izvuče dobitnica izvan Hrvatske, dobitnica sama snosi trošak dostave.

Sretno svima!!! :)

7 comments:

  1. Romina Janečić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Romina, molila bih te da odes na moju facebook stranicu, pronades sliku gdje pise nagradna igra, podijelis ju javno na svom profilu, te tamo stavis svoje ime. Meni je puno lakse naci dobitnicu kad su mi sva imena na jednom mjestu. Hvala na razumijevanju! :)

      Delete
  2. Divne maskare i veoma kvalitetne <3

    ReplyDelete
  3. Jel možemo mi iz Srbije da učestvujemo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo sad sam baš nadopunila. Dakle, da. Nagradna igra je internacionalna, ali ako se izvuče dobitnica izvan Hrvatske, dobitnica sama snosi trošak dostave.

      Delete
  4. Konacno extra maskara :)

    ReplyDelete