Friday, February 14, 2014

Avon Color trend ruževi za usne

Prije otprilike 2 (ako ne i 3) tjedna, Avon me opet razveselio s paketom, samo što nikako da napišem recenziju! Ovaj puta sam osim kozmetike dobila nešto što me razveselilo još više nego sama kozmetika! Dobila sam Color trend ruževe, 4 nijanse, od svakog po dva komada, te maskaru. Maskaru ću posebno recenzirati jer imam na čekanju još jednu novu Avon maskaru. Uz to sam dobila novčanik crvene boje, baš za Valentinovo! Alii..ono što je mene najviše razveselilo je ogrlica u obliku srca s dijamantićima koju jednostavno obožavam i nosim ju kad god stignem!! :D

Dobila sam naravno i "novi" katalog od Avona koji je do vremena kad ja napišem ovaj post već prošao i krenuo je idući.. :/



Ogrlica je dugačka 82+ 9cm, dimenzije privjeska su 3x 3. S jedne strane je puna dijamantića (tako ju ja nosim), a na drugoj strani ima izrezbarena srčeka. Cijena mu je 75kn u kampanji broj 03.



Iii eto mene s ogrlicom :D


E sada su ruževi na redu.. Opet je vani bilo loše vrijeme na dan slikanja, pa ću vam opet morati pisati gdje su najrealnije boje. Dakle, 4 nijanse, pakirane u crvenu plastiku s rozim srcima. Opet Valentinovo. Baš se vidi da je sve u Valentinovu! Haha :D Ono što mi je fora kod ovih ruževa je i to što su sami ruževi izrezbareni srčekima. 


Na ovoj slici ispod možete vidjeti najrealnije nijanse Adorable (nude) i Loveable (koraljna).



A na ovoj slici ispod možete vidjeti najrealnije slike nijansi Huggable (roza) i Kissable (crvena)


I opet vam ne mogu pokazati kako nijanse izgledaju na usnama zbog herpesa, ali evo kako izgledaju na ruci. Iskreno, mislila sam i očekivala dosta slabu, tj. gotovo nikakvu pigmentiranost od ovih ruževa, ali sam se ugodno iznenadila. Ovi su ruževi su za svoju cijenu od manje od 20kn, količine 3,6g, zaista ok. Ovi ruževi nisu baš kremasti i hidratantni kao drugi Avonovi ruževi, nešto su više suhi. Trebat će vam malo više slojeva da vam usne budu skroz u boji, ali svejedno se isplate za tu cijenu ako ne tražite neku ogromnu kvalitetu i nemate baš puno novaca.



Jedini mali problemčić je taj što vam ne znam točno reći kada ovi ruževi stižu u katalog jer ih za sad još nisam vidjela :)

2 comments: