Saturday, January 4, 2014

Sleek Blush by 3

Bog svima! Novu godinu započinjem novitetom naravno. Ovaj puta se radi zbilja o nečem novom među mojom kozmetikom- Sleek MakeUP! Od drugih blogerica sam za ovu kozmetiku čula same pohvale, pogotovo za rumenila i sjenila. Dakle, što se tiče samih sjenila, odnosno paleta sjenila, izbor je zbilja velik, ali ja se i nisam baš pretjerano zainteresirala za njih. Barem ne za sada :P Što se pak tiče rumenila, ostala sam gotovo baz riječi, evo i zašto! :D

Na njihovoj stranici sam prije koji tjedan naručila dvije palete jer su imali black friday, pa sam uhvatila lijepo sniženje. Mislim da su palete stigle unutar nekih 10-ak dana, potpuno čitave, lijepo zapakirane da se ne oštete. Kupila sam palete Lace i Sweet cheeks. Ukupno vam na izboru stoji 6 paleta. Ja sam se odlučila na ove dvije iz razloga što su mi se boje činile dosta jake, štoviše neke i kričave, tj dosta ih nije bilo po mom ukusu. Mali problemčić je bio iz razloga što inače preferiram slabija, tj svjetlija rumenila. Svejedno, odlučila sam se kupiti ove dvije.


Prije svega- pakiranje i ambalaža. Svaka paleta se nalazi u kartonskim kutijicama koje su mi ful lijepe i najrađe bi ih držala stalno u njima ali malo je nezgodno svaki put ih vadit i stavljat natrag. Ambalaža je mat crna, čvrsta, jednostavna. Unutar svake palete nalaze se 3 rumenila. 

Prvo ću predstaviti Lace. Nijanse u ovoj paleti su: Crochet (mat), Guipure (shimmer) i Chantilly (mat). Najdraža mi je definitivno ova u sredini sa shimmerom. Boje su jako, jako pigmentirane, predivno se nanose i blendaju.





Prirodna svjetlost:


Umjetna svjetlost:



Druga paleta je Sweet cheeks. Nijanse u ovoj paleti su: Candy floss (kremasto), Dolly mix (mat) i Cupcake (shimmer). Ovo kremasto i ne vjerujem baš da ću koristiti na sebi jer imam masnu kožu i izbjegavam ovakva rumenila iako je zaista lijepo. Opet mi je najdraža shimmer nijansa.





Prirodna svjetlost:


Umjetna svjetlost:



Evo ih zajedno:


Svih 6 rumenila poprilično dugo ostaju na licu, dok se šminka ne skine. Ukupna količina ovih paleta je čak 20g što mislim da nema skoro niti jedno rumenilo! Za tu količinu platit ćete oko 12,49$ na njihovoj stranici što je čak i malo za količinu koju dobijete i pigmentiranost. Palete zaista zaslužuju svaku pohvalu i vrijedi ih kupiti! 

Kako se vama čine? Jeste li neke palete već isprobale? :)

4 comments:

  1. Replies
    1. Da, meni je super! Čak se s njom više snalazim nego s rozom :D

      Delete
  2. Ja obožavam Sleek i imam puno njihovih proizvoda a između ostalih i Sweet cheeks paletu rumenila koja je zaista divna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zbilja puno pohvala čula za njih. Sad bi trebali izbaciti još dvije nove palete (ako već nisu) i budem bacila oko na njih, a mogao bi se naći još koji proizvod zbog kvalitete i pigmentiranosti po super cijeni ;)

      Delete