Friday, January 24, 2014

Essence Colour & Go lakovi za nokte

Pozdrav svima! Radim mali break od Avona.. :) U ovom kratkom postu vam donosim dva Essence Colour & Go laka za nokte! Radi se lakovima koje inače uglavnom ne koristim jer najviše volim KIKO, ali ove dvije nijanse su mi se učinile vrijedne kupiti :)


Nijanse: prva je 154 Pink & proud i druga je 147 Miss universe. Oba laka sadrže šljokice zbog čega sam ih i kupila :D


154 Pink & proud nijansa: rozasta nijansa koju ću na ljeto koristiti puno punoo! Ovdje je sasvim dovoljan jedan sloj za lijepu boju i prekrivenost bez obzira što je svjetlija nijansa. :)




147 Miss universe nijansa: plavo- zelena boja, u prvom sloju bi rekla čak i neka sivo- crna sa zelenim šljokicama. Svašta nešto je u tom laku! haha Svejedno također meni jako lijepa nijansa jedino što se mora (za razliku od prethodnog laka) nanijeti u 3 sloja.




Količina je 8ml, četkica je super, široka, postojanost i nije baš bajna (već oko trećeg dana mi nestaje) ali s obzirom na cijenu od 13,90kn je super. Ja sam ih taman nabavila po cijeni o 9,90kn jer je bilo sniženje u dm-u. :)

Kako se vama čine? Koje nijanse imate u svojoj kolekciji? :)

2 comments:

  1. Predivne su boje, baš je šteta što više neće biti dio asortimana :(
    zato su i bili na sniženju po 9,90 kn

    ReplyDelete
  2. Tako je! Očito dolazi cijela nova kolekcija i nova pakiranja :)

    ReplyDelete