Tuesday, January 21, 2014

Avon Irresistibly sexy ruž za usne u olovci

Nova kolekcija povodom Valentinova! Seksi boja, kremasti, hidratantni ruž u olovci, lako se nanosi za zapanjujući izgled. Sve to zvuči super obećavajuće, još te predivne boje u katalogu, onako polu mat mi izgledaju, ful pigmentirano..ma divota! I onda dobiješ te drage olovčice u svoje ruke i slijedi katastorfaaaa -.- 

Dakle, ne znam koliko se sjećate moje recenzije olovki za oči, evo da vas podsjetim:


..i tako vam je u kratko ista stvar i s ovime. Glupo mi je pisati o ovome puno jer sam opet oko iste stvari ostala razočarana. Znači, dođe mi da stvarno upitam Avon (što mislim da ću i napraviti) da li su oni ikada probali te olovke našiljiti?? Plastika nije za šiljenje! Lako je proizvoditi to čudo, ali daj ti to probaj koristiti kako spada! Užasno sam ljuta!

Iskreno ću odmah reći da ne volim pisati loše recenzije i "pljuvati" po nekome i nečemu, ali šta je tu je, i to netko mora, nije svaki proizvod savršen..

Dobro, ja sam ove olovke dobila od drage direktorice zone Ines, pa nisam dala 25kn za svaku od ovih olovki. One olovke za oči su bile čak 45kn i žali Bože tih para. Tj ajde, malo pretjerujem.. žali Bože tih para za pakiranje te plastike, ali samo sjenilo je odlično. Ali ajmo se vratiti na ruževe za usta. Oni su dakle 25kn, nešto niža cijena. Inače novitet od kampanje 02.. Ispod možete vidjeti pakiranje:








Plastika, plastika i plastika. Crne boje, čep koji mi dizajnom ide ko da je netko fulao i s druge olovke stavio na ovu. Barem se meni ne dopada. Kratko i jasno, nisam nikako zadovoljna. Eee sada da krenem na ono iznutra. Prvo što me čekalo pri otvaranju tih olovkica je boja. Ne mogu vjerovat koliko razlike kad gledaš katalog i uživo. Kao što sam rekla, očekivala sam neke polu mat i dosta pigmentirane ruževe. U katalogu su 4 boje: Sensual pink, Naturally naked, Red vivax (Red??? Ozbiljno?? Ni r od red!!) i Promiscious plum. Tako vam redom idu i na slikama ispod i iznad. 

Oke, boje se lijepo nanose, hidratantni jesu, pigmentiranost je srednja. Mnogi njihovi ruževi znaju biti i bolje pigmentirani. I ne sviđaju mi se baš boje. Da su onakve kao u katalogu bile bi mi sve 4 predivne. Ovako sam razočarana i baš ih nemam volje koristiti. Mislim, naći će se neka kombinacija, ali bezveze mi je kad nisu kao u katalogu. Nadam se da me razumijete..

Čak ovu rozu i koristim jer je nježna i ova druga je nude. Ali ne očekujte puno od boje, radije si kupite neki Avon ruž. I ne očekujte iste boje kao u katalogu ponavljam..





Da skratim priču jer sam ovdje sve i svašta nabrojala: Pakiranje je groznooo, plastika, fuj fuj fuj! I sad sam zbilja odlučila pitati Avon za ovaj problem!!! Još ruž ajde nekako prolazi, ali ako što sam rekla: ne očekujte puno od boje, radije si kupite neki Avon ruž! I ne očekujte iste boje kao u katalogu ponavljam.. Za tih 25kn zbilja možete naći nešto bolje. Razočarana sam i ne preporučam ovaj proizvod.

Možda jesam malo pretjerala po pitanju ovog proizvoda jer ispada da nema ništa pametnog u tom proizvodu, ali sad je stvarno zaključak da si za te novce kupite nešto bolje od Avona jer znam da imaju lijepih ruževa. :)))

Kakva su vaša iskustva? :)

2 comments:

  1. Možeš li staviti nazive nijansi uz swatcheve, pliz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sensual pink, Naturally naked, Red vivax i Promiscious plum. Tako redom idu na slikama ispod i iznad. Napisala sam u tekstu :)

      Delete