Friday, January 17, 2014

Avon četkice za šminkanje

Opeeet ću vam malo pažnju skrenuti na Avon. Ovaj puta nešto drugačije, a to su četkice. Više- manje znate da ih Avon do sad nije službeno imao, osim nekih malih setića koji bi bili kratko vrijeme u katalogu ili nešto pojedinačno. Od kampanje broj 02 oni službeno stižu u prodaju, i to ne jedan, ni dva, već sve što trebate za osnovni make-up!

Ja ću vam predstaviti četkicu za puder, rumenilo i kist za sjenilo. U prodaji će još biti i kist za nanošenje podloge i češljić za trepavice/ obrve koji meni ne trebaju, pa ih nisam ni uzimala.



Ovo je totalna suprotnost svim bilo kakvim četkicama iz Avona. Ostala sam zbilja iznenađena koliko su sve četke mekane, ali zbiljaaa mekane. Dlaka je umjetna, ali je mekša i od nekih prirodnih koje sam probala. Bijele je boje, pri vrhu smeđe. Drška je čvrsta, crna, dovoljno dugačka, lijepo legne u ruku, a pri kraju se stanjuje. Ne mogu reći da li dlaka otpada iz njih ili ne, jer ih jako malo koristim, tek sam ih prije koji dan dobila. Dakle, o tome neki drugi put. ;)


Četkica za puder- ova četkica je sasvim dobre veličine za lice, nije mala kao što su do sad znale biti. Vjerovatno će se nakon korištenja i prvog pranja malo još raširiti, pa će biti taman. Dlaka je gusta što me također začudilo, očekivala sam neku brižnu četkicu. Sve u svemu 5+! Cijena 49kn.



Četkica za rumenilo- sve isto vrijedi kao i za četkicu za puder. Koso je rezana. Očekivano nešto rjeđe dlake nego kod ove za puder, ali i dalje se lijepo nanosi rumenilo s njom. Također 5+! Cijena 39kn.



Kist za sjenilo- plosnati, s druge strane ima spužvasti razmazivač za lakše stvaranje smokey eyes efekta. Nemam baš puno reći za njega. Nije za blendanje jer ima guste, čvrste dlačice. Više je za naglašavanje jačih linija. Dajem mu 4+. Cijena mu je 23kn.





Zaključak: četkice su zaista jako mekane. To je ono što me najviše iznenadilo. Sasvim super je i cijena s obzirom na to što dobivate. Ja sam barem jako zadovoljna :D

Hvala Ines Stepčić, direktorici zone u Avonu! :*

Kako se vama čine četkice? :)

6 comments:

  1. Avon je imao i prije u prodaji cetkice...rekla bih da su istog kvaliteta bili kao i ove samo je bila crna sinteticka dlaka, a drska potpuno ista... bili su jako kvalitetni jos ih imam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A čuj, možda i jesu bili da. Ja pamtim samo neke pojedinačne i ne baš bajne kvalitete. Ali ovi sada su odlični :D

      Delete
  2. Osvojila si Liebster nagradu kod mene na blogu pa javi kad odgovoriš <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej hvala ti, odgovorit ću na ovo čim prije budem mogla! :D

      Delete
  3. Imam onu njihovu crnu za puder,i bas sam gledala tu,i porucicu je sigurno!! :))) Ova crna mi je zaista odlicna,imam je 3,4 godine ni dlaka joj ne fali!! :)

    ReplyDelete