Tuesday, December 10, 2013

Misslyn Hot Glam ruževi za usne

Pozdrav svima! Samo na kratko ću vas prestati daviti Avonom, jer ovaj puta me obradovao Misslyn koji mi je poslao 3 ruža na recenziranje! Radi se o blagdanskoj kolekciji ruževa za usne- Hot Glam. Praaaave jesensko/ zimske nijanse slijede u nastavku! :D


Pakiranje je crno, kvalitetna i čvrsta plastika. Količina 4g. Cijena oko 50kn za koju dobite kremaste i jako pigmentirane boje.


Nijanse koje možete birati su (s lijeva na desno): 96- Red fever
                                                                          98- Power of love
                                                                          119- Love temper







Između prve dvije nijanse se ne vidi pretjerana razlika, ali prvi je za nijansu kričavija crvena, a drugi za nijansu tamnija crvena. Treći ruž je bordo.




Ovako izgledaju ruževi na usnama (još su i dobro ispale fotke s obzirom koliko su mi usne ispucale ovih dana):




Sve u svemu, doista sam zadovoljna ruževima i mogu vam ih preporučiti ukoliko tražite ovakve nijanse. Postojanost je također vrlo dobra, no ne bih znala točno definirati u satima jer to ne volim. Ipak svatko od nas ima drugačije navike kad imamo ruž na usnama, pa zavisi o pojedincu. Ove ruževe možete kupiti u Muller drogerijama.

Kako se vama čine? :)

PR uzorak*

5 comments:

  1. Love temper je baš lijep! Primjeti se dobra pigmentacija.

    ReplyDelete
  2. predivna su sva tri i tesko je izabrati koji je najljepsi :D (niki)

    ReplyDelete
  3. Love temper mi je najljepši :D

    ReplyDelete
  4. Ma ja se zbilja još ne mogu odlučiti koji mi je najljepši :P

    ReplyDelete