Friday, November 15, 2013

Avon Luxe mineralni puder u kamenu

Prvo što ću reći: Trenutni favorit među rumenilima! Zašto rumenilima? Zato što je ovo zapravo puder u kamenu, ali ja ga koristim kao rumenilo. Radi se o Luxe puderu u kamenu s mješavinom prirodnih minerala za blistavu kožu i besprijekoran ten. Svjetlucavi puder napravljen od prirodnih minerala za poseban blagdanski sjaj. Limitirano izdanje za blistav look ovog Božića!


Pakiranje je, kao i cijela linija- zlatno. Istina, packa se stalno, ali meni to ne smeta.



Puder je lagano rozast i u stvari nisam u početku očekivala da je ovo puder. Boja nije jako pigmentirana, neka vas to ne buni. Nema šljokice nego luminous efekt.


Na donjoj slici vidite čistu ruku, a na slikama ispod toga kako izgleda puder. Daje zaista lijepi, prirodni, zdravi sjaj i laganu rozastu boju kojom se ujednačuje boja kože. Lagan je i jako sam zadovoljna. Jedino što ga ne koristim kao puder preko cijelog lica jer imam masnu kožu i mislim da ta kombinacija ne bi baš veselo završila, pa ga iz tog razloga obožavam kao rumenilo. Neki proizvodi se ipak smiju koristiti na neki drugi način od zamišljenog, zar ne? :D





Na donjoj slici možete vidjeti ruku na kojoj sam na polovicu stavila puder, a druga polovica ruke je čista.


Količina ovog pudera je 10g i cijena mu je 99kn. 

Kako se vama čini? :)

5 comments:

  1. naah.. premalo pigmentiran za rumenilo. bar za moj ukus ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. inače....ovo je puder

      Delete
    2. "Prvo što ću reći: Trenutni favorit među rumenilima! Zašto rumenilima? Zato što je ovo zapravo puder u kamenu, ali ja ga koristim kao rumenilo."

      Mislim da ste obje shvatile točno o čemu je riječ :D Istina da, pre malo je pigmentiran za rumenilo, ali za moj ukus je taman, jer meni ne stoje jaka rumenila :D

      Delete
  2. Divan je, stavi i koju sličicu di ga nosiš na licu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoću da, imam u planu za naredne postove staviti par LOTD. ;)

      Delete