Sunday, November 10, 2013

Avon Big Colour 2u1 olovke

Pogodite što?! Da, još jedan novitet iz kampanje 16! :P Ovaj put radi se o Big Colour 2u1 olovkama koje su zapravo sjenilo i olovka u jednom. Na recenziranje sam dobila 3 od ukupno 4 nijanse.



Radi se o nijansama: Silver bling (srebrna), Blue Starlight (plava) i Cocoa gleam (smeđa). Nijansu koju nemam je Pink diamond, inače svijetlo roza nijansa.




Što se tiče samih olovki, poprilično su debele, što na prvu ruku izgleda super- količina im je 1,6g. Aliii... Napravljene su od plastike što mi je odmah u početku bila velika zamjerka jer sam dugo morala tražiti odgovarajuće šiljilo (čak ni ono Avonovo nije odgovaralo), a kad sam napokon našla neko u kojeg ću ugurati ovu olovku, doslovno sam polomila ruku šiljeći tu plastiku! Užas! I naravno, još veća muka je bilo iščupati tu olovku van.. -.- 

Muči me još jedna stvar, a to je da već neko vrijeme pokušavam naručiti Hidrokolor ruž za usne u olovci (nema moje nijanse u zalihama). To je također 2u1, olovka i ruž. Pikiram jednu savršenu ljubičastu nijansu Mauve model, ali sad kad znam o kakvoj je plastici riječ moram dobro razmisliti. A opet sam vidjela kako su savršeno pigmentirane te olovke i nijansa je još savršenije iiii.. I zbilja ne znam što napraviti. Dvojba nad dvojbom!!!


Jest da sam odmah u početku ispala totalno razočarana, no vratimo se na neke dobre strane ovih olovki. Olovke su masne i jako lijepo se nanose. Boje su metalik, a pigmentiranost im je također jača strana i to kod svih nijansi. Lijepo se razmazuju. Iskreno ne znam koja boja mi je favorit, sve su mi zaista lijepe. Cijena ovih olovki je 45kn.



Pozitivne strane:- količina je super
                       - boje su pigmentirane
                       - lijepo se razmazuju

Aliii...negativne strane:- plastika koja se neda nikako našiljiti
                                 - 45kn mi je malo previše
                                 - možda fali neka zlatna i ljubičasta nijansa, hoću reći mali izbor boja

ZAKLJUČAK: Dakle, ne znam ni sama kakav bi zaključak donijela. Olovke same po sebi su super, ali ne mogu se pomiriti s činjenicom te plastike. Bilo bi zaista super kada bi pakiranje bilo drugačije. Tako da, nije da proizvod ne valja. Proizvod je super, ali iskreno mislim da je za tu cijenu malo previše muke dobivate.

Kakva su vaša iskustva s ovim proizvodom? :)

PR uzorak*

2 comments:

  1. olovke za usne hidrakolor ne treba siljiti,samo zavrtis taj vrh u boji i izadje ti jos olovke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme šta ozbiljno? Onda odmah kupujem jer mi je boja savršena! Ali zašto onda nije tako i s olovkama za oči? :( </3

      Delete