Sunday, November 3, 2013

Avon 8u1 paleta sjenila za oči

Još jedan novitet iz Avona koji stiže u kampanji broj 16! Radi se o 8u1 paleti sjenila za oči.



Kao što možete vidjeti, radi se istoj paleti koju već imam. Već sam bila govorila o ovoj nude paleti kako mi je najdraža od svih sjenila. Kupila sam ju prije nekih 4 godine i nema šanse da ju potrošim. Rado bih si kupila još jednu, ali ih nema više u katalogu. Tragedija oko moje najdraže palete je nastala prije neki dan kada se lagano potrgala i od tada tugujem za njom!:( 



Zato je izašla nova, ovaj put šarena, s jesenskim tonovima. Malo je teško točno slikati boje s obzirom da se vani stalno mijenja svijetlost.


Na ovoj slici ispod se najtočnije vide sve boje. Dvije slike ispod koje su slikane izbliza ne pokazuju baš najtočnije boje.. :/ ..tako da se orijentirajte prema ovom prvoj ispod! Sve boje su shimmer. :)




Moji favoriti su definitivno ova prva svijetla- koju ću koristiti kao bazu, zatim boja vina- (koja možda ipak malo više baca na smeđu) koju ću koristiti podosta cijelu jesen i zimu s obzirom da mi je sva odjeća, lakovi i ruževi nekako u tim tonovima, te ova zelena jer mi je identična boja jedne takve majice! :)

Žutu mislim da jedinu nikada neću nositi jer nisam ljubitelj te boje na sebi, a plavu ću pustiti za ljeto jer mi također nije za sada. Smeđa će mi biti rezerva nakon što potrošim takvu boju iz neutralne palete, a siva i crna će biti možda za neku kombinaciju za izlazak.


Što se tiče pigmentiranosti, srednja je, ali opet zadovoljavajuća! Cijena ove palete će biti 49kn uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga. Količina palete je 10g.

Kako se vama čini? :)

3 comments:

  1. Hvala za recenziju. Da li je ista pigmentiranost kao nova quad sjenila ili lošija? Ako možeš usporediti. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok! Evo što se tiče pigmentiranosti, mislim da je slična, gotovo ista Quard sjenilima i daleko lošija od Luxe. Znači tu je negdje između, prosjek. Za tu cijenu ćeš biti zadovoljna paletom. Hvala tebi što me pratiš! :*

      Delete
  2. Prekrasne su :D Koristila sam ih.. Sve bih dala da ih sada negdje mogu nabavit'.. Kupit?? :D Da li ima igdje da se nabavi sada??

    ReplyDelete