Wednesday, October 30, 2013

Avon Ultra Beauty ruževi za usne

Avon me iznenadio danas popodne i poslao mi paketić ruževa koje sam baš bila željna isprobati. Novi Avon ruževi zovu se Ultra Beauty. 



Pakiranje je jednostavno, crno i izgleda vrlo privlačno. Radi se o ruževima lijepe kremate formule i bogate boje kojim dobivate glatke i hidratizirane usne. Ukupno ima 10 nijansi:



Prve 3 nijanse su: Cozy mauve, Golden Nectar i Deep red.


Sljedeće 4 nijanse su: Rose wine, Posy pink, Chic pink i Rose mauve.


Zadnje 3 nijanse su: Latte nude, Silk i Bronze.


Ima par nijansi koje na oko izgledaju podosta slično, ali sve u svemu zadovoljna sam ovim ruževima. Naravno, imam i svoje favorite, a to su Deep red i Rose mauve! Zaista su mi predivne za ovo doba godine!

Ruževi su srednje pigmentirani i srednje trajnosti. Količina ovih ruževa je 3,6g što je isto kao skoro svi Avon ruževi. Cijena jednog je 35kn, a dva 49kn.

Kako se vama čine nijnsice? :)

PR proizvod*

3 comments:

  1. Deep red je savršen <3

    ReplyDelete
  2. Thank you so much! Finally, I found it! A site with good photos of all shades. Very useful! Omg, so many beautiful lipstick, I guess I need more money for this campaign (again). :D
    Happy new year! - Jessica, Hungary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hy and wellcome to my blog! Tnx for reading! I'm very happy i helped you. Unfortunately i don't write my blog in english. Come back on friday, i will make review of new Avon lipsticks- 20 shades. Happy new year to you also! :)))

      Delete