Friday, August 16, 2013

Misslyn naljepnice za nokte

Nedavno sam dobila na isprobavanje ove predivne Misslyn naljepnice za nokte iz proljetne kolekcije Bohemiam Spirit. U ovoj kolekciji nalazi se 4 različitih uzoraka. Ja sam dobila No. 35 i No. 48. Gledajući prema ovoj slici govorim o prvom i zadnjem uzorku. Evo mojeg mišljenja!





Dakle, u svakom paketiću se nalazi po 16 naljepnica, sasvim dovoljno da svatko nađe savršenu veličinu za svoj nokat. Naljepnice su dodatno zaštićene, pa ne morate brinuti da će vam se oštetiti. 




Nanošenje je vrlo jednostavno. Dakle, otkinite željenu naljepnicu, odljepite foliju, te na uređene nokte jednostavno zaljepite tu naljepnicu lagano ju gurajući prstom da pokrije cijelu ploču nokta pravilno. Kada to napravite, ostatak jednostavno odrežite škaricama. 




Za samo par minuta vaši noktići izgledat će ovako: 




Naljepnice ostaju otprilike 10-ak dana na noktima. Opstale su čak i u mojim uvjetima posla gdje su bile izložene vosku, ulju za masažu, konstantoj vodi pri pedikuri, a da lakiranje noktiju ne spominjem!

Za cijenu ne želim krivo navesti jer ne znam točno. Inače ih možete kupiti u svim Muller prodavaonicama.

Zaključak: Sviđaju mi se naljepnice iz razloga što su dobre za one koji nisu baš precizni s lakom, jako je jednostavno i brzo nanošenje, uopće ne treba baza niti nadlak i nema osjećaja sušenja. Sve u svemu jako sam zadovoljna. Dovoljno dugo traju, a ovaj uzorak mi se dopao i iz razloga što se na ovoj svijetloj boji uopće ne primijeti kada se malo rub počne guliti. 

Trenutno imam gel na noktima, pa će ove plave morati malo pričekati sa svojim isprobavanjem, ali vjerujem da ću biti jednako oduševljena. Trenutno Misslyn ima novu kolekciju ultra lijepih ljetnih boja tako da se veselim nečemu novome!

Kako vam se čini? :)

*PR uzorak

No comments:

Post a Comment