Thursday, July 18, 2013

Maturalne zabavice i šminkanja

Opet mali prekid u vođenju bloga s obzirom da su u điru bili završni rad, državna matura i svašta nešto. Ukratko ću s vama podijeliti svoje radove na curama koje sam šminkala za maturalne večeri. Nekoliko predivnih cura slijedi u narednih nekoliko slika. Većinom su njihove želje bile jednostavne, radilo se o jednostavnom, neutralnom make- upu s naglašenim trepavicama i neutralnim ružem. Koristila sam pretežito Avon kozmetiku, Essential, Essence, MUA, KIKO, Max Factor i razne druge marke- od svega po malo što bi rekli! :)




















Kako vam se čini? :)

2 comments:

  1. slike su super, sviđa mi se kako radiš :))
    jesi iz Zg-a? kolko naplaćuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok! Hvala, drago mi je da ti se sviđa. Iz Pule sam i tu radim. Cijene su sve po dogovoru. Ne mogu ti baš govoriti na blogu. :-)

      Delete