Tuesday, May 21, 2013

Učestala pitanja o Avonu, Avon Lady i sve o njoj!

Kada sam i kako upoznala Avon?
Prije otprilike 4 godine počela sam s upoznavanjem Avona. Sasvim slučajno, mama mi je jedan dan donijela kući katalog i pitala me da zašto ne bi probala s time raditi i zaraditi. Meni je to u početku bilo malo teško i činilo mi se kao previše matematike, računa i slično. Ali svejedno sam odlučila probati. Uz mene je uvijek bila neka osoba koja mi je pomagala, sve detaljno objašnjavala i bila uz mene uz svaki problem. Danas sam ja ta koja učlanjuje i brine o svojim Avon Ladies. No evo da vam malo kažem o Avonu i što uopće znači biti Avon Lady.


Što kaže Avon o sebi?
TVRTKA
U posljednjih 126 godina postali smo:
- najveća tvrtka koja se bavi direktnom prodajom u svijetu, sa 6,4 milijuna Avonovih predstavnica i 300 milijuna kupaca u preko 100 zemalja diljem svijeta,
- tvrtka vrijedna 11 milijardi američkih dolara i jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih marki s 90-postotnom prepoznatljivošću.
Od 1886. godine Avon brine o ženama, pružajući im mogućnost dodatnog prihoda kako bi ostvarile ekonomsku nezavisnost te ostvarile svoje financijske ciljeve i poboljšale svoje živote na bolje
.
Kao vrhunska svjetska marka i svjetski lider u ruževima za usne, mirisima i njezi protiv starenja kože, Avon nastavlja s revolucijom u kozmetičkoj industriji lansiranjem inovativnih proizvoda (koji su prvi na tržištu) pomoću vlastite patentirane tehnologije. Svake godine tiskamo 600 milijuna kataloga. Naša vizija rasta pretpostavlja širenje na druga zemljopisna područja, kako bismo naše visokokvalitetne proizvode i svakom korisniku prilagođene usluge doveli do još većeg broja žena.
Tijekom svih ovih godina, mi u Avonu ponosni smo na naše naslijeđe, našu iskonsku marku i ugled društveno odgovorne tvrtke koji smo stekli. Naš osnivač, David H. McConnell, izgradio je ovu tvrtku na čvrstim temeljima i načelima s dugoročnom predanošću najvišim standardima etike i poštenja. Radi toga, Avon je priznat kao jedna od tvrtki vrijednih divljenja i najboljih poslodavaca, s vrlo šarolikim ljudskim resursima od gotovo 42 tisuće zaposlenika.

POVIJEST

Povijest Avona započela je prije više od jednog stoljeća kada je David H. McConnell, putujući prodavač knjiga, otkrio kako su ljudi više privučeni besplatnim uzorcima mirisnog ulja na bazi ruže nego knjigama. Ponukan time, 1886. godine osnovao je tvrtku California Perfume Company, Inc i zaposlio gđu P.F.E. Albee kao „glavnu menadžericu“ za prodaju mirisa u njenoj zajednici s ciljem da potakne i druge žene da čine isto. Tako je započela bogata povijest osnaživanja žena – 34 godine prije nego su žene uspjele izboriti glasačko pravo.
Godinu dana kasnije, McConnell je izgradio proizvodni pogon i laboratorij u Suffernu u New Yorku te je izdao svoj prvi katalog u boji. Godine 1906. tvrtka je prodavala više od 100 proizvoda i objavila svoj prvi oglas za miris Roses u časopisu Good Housekeeping. Tvrtka je nastavila razvijati proizvode za rastući broj predstavnica, a u 1926. godini godišnja prodaja prešla je 2 milijuna američkih dolara.
Godine 1939. McConnell je promijenio naziv tvrtke u Avon, u počast njegovom najdražem piscu, Williamu Shakespeareu, rođenom u engleskom graduiću Stratford-upon-Avon. Nakon 60 godina konzistentnog rasta, godine 1946., tvrtka je izlistala dionice na burzi.



Što je Avon Lady?
Dakle, biti Avon Lady ne znači samo biti učlanjena u Avon. To znači imati mnoge prednosti od same kupovine putem druge Avon Lady koja vam je do sad nudila katalog. Od sada vi možete biti ti koji ćete nuditi katalog drugima uključujući obitelj, prijatelje, kolege s posla, susjede, i slično.

Što vi dobivate time?
Popuste, besplatan katalog kampanju unaprijed, proizvode po sniženoj cijeni kampanju unaprijed, uzorke, poklone, besplatno učlanjenje, besplatna dostava na bilo koju poštu ili na kućnu adresu ukoliko to želite, nova poznanstva i još puno toga.

Što je potrebno napraviti kako bi se netko učlanio?
Sve što trebate je biti punoljetni, obratiti se meni i reći mi da biste se htjeli učlaniti. Zatim se jedan dan dogovorimo da odemo na kavu ili neko druženje gdje vam ja još jednom objasnim sve što vas zanima, a vi mi potpišete pristupnicu sa svojim podacima. Ta pristupnica stoji kod mene dokle god mi vi ne predate prvu narudžbu. Ponavljam da je učlanjenje besplatno! Ja učlanjujem na području cijele Istre.

Što znači imati popust?
Ako primjerice napravite narudžbu od 300kn, na nju dobivate 15% popusta. Tada će vaša uplatnica biti umanjena za 15%, te ćete umjesto 300kn platiti cca. 250kn. Tako primjerice ako imate narudžbu od 600kn, na nju dobivate popust od 20%, što znači da ćete uplatnicu platiti cca. 480kn i tako redom ovisno o visini narudžbe. Čim je narudžba veća, veći su i popusti.

Kako se rade narudžbe?
Narudžbe se predaju vrlo jednostavno. Neki to rade putem interneta sami, ali kako bih vam olakšala posao narudžbe radim ja. Sve što trebate je poslati mi narudžbu putem mobitela, maila, facebooka ili kako vam je lakše, a ja zatim ulazim u vaše podatke i šaljem narudžbu. Narudžbe uvijek radim utorkom, a vaš paket stiže već u petak!

Kako platiti narudžbu?
U paketu koji dobivate nalaze se proizvodi i uplatnica koja je umanjena za određeni popust koji ste dobili, ovisno o visini narudžbe. Uplatnicu možete platiti unutar 2 tjedna što znači da ne morate odmah trčati i platiti je. Uplatnicu možete uplatiti u bilo kojoj banci ili putem interneta.

Postoji li napredovanje u Avonu?
Naravno! Ukoliko se s vremenom odlučite za napredovanje, možete postati Unit Leader, voditi svoj tim i učlanjivati nove Avon Ladies. S time dobivate i duple pogodnosti i bolju zaradu!

Slobodno pitajte sve što vas dodatno zanima! :)

1 comment: