Monday, May 20, 2013

Avon Footworks sapun

Još jedan novitet u Avonovom katalogu! Radi se o peeling sapunu s ekstraktima algi i jezgre marelice. Ovaj sapun, kako kaže Avon:
- Uklanja mrtve stanice i omekšava grubu kožu
- Hidratizira kožu
- Učinkovito čisti kožu i čini je glađom.

Sve što kaže- tako i djeluje! Jako sam se ugodno iznenadila kada sam ga isprobala. Mislila sam da će se granule koje ima u sebi jako brzo otopiti ili skinuti sa sapuna, ali čvrsto se drže i sapun traje. Ja ga koristim za cijelo tijelo bez obzira što piše da je za stopala. Meni je savršen jer mi uvijek treba malo grublji peeling. Jednostavan je za uporabu. Nakon korištenja koža ostaje onako čista i škripava, ali opet glatka.





Sapun dolazi u kartonskoj kutijici kao i skoro svaki sapun. Količina mu je 75g (usporedite s drugim sapunima, ali otprilike su iste količine). Cijena mu je 22kn, što je dosta više nego kod nekih običnih sapuna, ali se isplati pogotovo ako ste učlanjeni pa dobite na to i popust! Sapun zaslužuje svaku pohvalu i definitivno ga preporučam!

Tko je još isprobao ovaj sapun? :)

No comments:

Post a Comment